Gerizekalı aptal ukala bencil pislik Ediz . Doğa ortamın derken burayı mı kastediyodun ?
" Sen varya pisliğin tekisin " dedim omzuna vurarak . Tokatta atabilirdim ama parmaklarımda yükselip ortamın ciddiyetini bozmak istemiyorum . Beni resmen hayvanat bahçesine getirmişti .
Söylediğim sözle kahkahalara boğuldu . Pislik .
" Ne var yani ? Bak kardeş kardeş özlem giderirsiniz buradakilerle "
" Tamam ozaman ben kapıda bekliyorum sende şurdaki köpek arkadaşlarınla özlem giderip gelirsin bay ukala " dedim bir kez daha omzuna vurarak .
Bir kez daha güldükten sonra hızlı adımlarla yürümeye başladı . Peşinden gitmeyip öyle dikildiğimi farkedince arkasına dönüp " hadi ama Mira bak eğlenceyi kaçırcaz " dedi .
" Ne o ? Maymunlarla yağmur dansı mı yapıcaksın ? Eğer öyleyse kaçırmak istemem " dedim sırıtarak . Hayali bile komik ..
" Fazla konuşmada gel . " dedi . Sesinden de anladığım kadarıyla kendini gülmemek için tutuyodu . Ya benim sözüm komikti yada bana hazırladığı oyun ..
Edizin peşinden bir süre etraftaki Edizin akrabalarına baka baka gittim . Sonra Ediz durdu ve bi adamla tokalaştılar . Adam orta yaşlarda karizmatik biriydi . Cep kartına baktıktan sonra genel müdür olduğunu anladım . Bugünde zehir gibiyim çakıyorum her şeyi ;))
" Size bahsettiğim arkadaşım Mira " dedi Ediz beni göstererek . Bidakka neden benden bahsetmiştiki . Hemde hayvanat bahçesi müdürüne . Ediz senin aklında neler var ?
Adam bana bakıp gülümsedi .
" Mira Hanım gelmenize çok sevindik . Ediz Beyde anlatmıştır heralde . Fokların gösterisinde foklarla yüzen , dans eden elemanımız dün işten çıkarıldı . Gösteride bugün olunca iki ayağımız birbirine dolandı . Allah tan Ediz Bey sizi önerdi yoksa bu kadar insana ayıp olurdu . Demek bu işte baya bi tecrübelisiniz "
Lanettt .Ediz oyun derken ... Ya neden sırtıma bi ' tekmele beni ' yazısı yapıştırmıyosun ki ? Nabıcam ben ??
Ateş püsküren gözlerimle Ediz'e baktım ama o korkmak yerine kahkaha atmamak için kendini tutuyodu .
" Hah yayın için arkadaşlarda gelmiş . Belgesel gibi bir şey olucak " dedi gülümseyerek . Ne yani bide tvyemi çıkıcam ?? Kahretsin .
" Bakın be.. " demeye çalıştım ama Ediz konuşturmadı tabi .
" Fazla zamanımız yok Mira . Bak yayın ekipide gelmiş . Hadi sen hazırlan " dedi bana sırıtarak . Gerizekalı aptal ukala bencil pislik Ediz .
Adam " Bencede . Arkadaşlar Mira Hanımı alın 10 dakikaya hazırlanması gerekiyo " dedikten sonra koşar adımlarla kameramanlara yöneldi . Bende aynı hızla Edize yönelip " seni öldürücem " dedim .
Önce sırıttı sonrada benim lafımla beni vurdu . " İnsan hayal ettiği kadar yaşarmış "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Baş Belası(AskıyaAlındı)
ChickLit"Bırak beni!!" Kolumu birkez daha çekip gecenin karanlığında hızlı hızlı ilerlemeye başladım. Boş sokakta yankılanan topuklularımın sesi hiç olmadığı kadar sinir bozucu geliyordu. "Beni dinliyceksin!" Kolumu tekrar kurtarmaya çalıştım ama benden k...