Tikšanās

576 60 0
                                    

Kabinetā gājām tikai mēs ar Džastinu,Markuss palika aiz durvīm.Iekšā sēdēja vīrietis,varētu būt vecāks par 40 ar gaumīgām brillēm un ļoti izsmalcinātu zīmola uzvalku.
Vīrietis-"Sveiki jaunieši!Es esmu vienkārši Dilans,negribu,lai sucat mani pārāk oficiāli."
Džastins piegāja un paspieda roku,pēc tam arī es.Mēs daudz runājām par to,kas un kā notiks.Viņš skaidri lika saprast,ka darbs nebūs tik viegls kā varētu likties.Šodien pat mums būs jāiet pie vokālā trennera,lai viņš var visu novērtēt.
Dilans-"Kylij runāsim bez aplinkiem,tu esi ļoti skaista un jauna meitene ar lielisku figūru,es domāju,ka tev ir iespēja filmēties arī reklāmās,nu pat man ienāca piedāvājums,ka ir vajadzīga meitene reklāmai.Vai tu esi ieinteresēta."
Es biju apmulsusi,jo negaidīju tādu piedāvājumu-"Es neesmu pārliecināta,jo nekad neko tādu neesmu mēģinājusi."
Viņš uz mani paskatījās-"Tev ir laiks lai izlemtu līdz rīdienai."tad viņš atkal pievērsās Džastinam"Mums ir jāieraksta kāda sziesma,lai būtu ko piedāvāt producentiem.Bet tas rīt,tagad ejiet pie trenneres,lai visu varam saskaņot."
Pieklājīgi atvadījušies mēs devānies tālāk.Muzikālā trennere bija kāda sieviete ,varētu būt ap 30 ar brūniem matiem,kuri bija sasieti nepārāk kārtīgā astē.
Trennere-"Sveiki jaunieši,mans vārds ir Anabella,bet varat mani saukt par Bellu.Tā kā laiks ir nauda sāksim uzreiz."
B-"Kā tevi sauc?"skatījās uz mani.
Es-"Kylija."es kautrīgi noteicu.
B-"Liekiski,ej pie klavierēm un nodziedi kaut ko no augstajām tonalitātēm."
Mana sirds trakoja,jo augstās notis galīgi nebija priekš manis,man tās skanēja šķībi un galīgi nepadevās.
Piesēdusies pie klavierēm nolēmu spēlēt savu mīļāko skaņdarbu,tikai šoreiz ar vārdiem.

Kad tikko nodziedāju piedziedājumu viņa mani pārtrauca.
B-"Nebija slikti,man patīk tas kā tu spēlē,bet augstās tonalitātes nav priekš tevis,paņem kaut ko zemāku!"viņa rūpīgi vērās manī.
Man galvā iestājās neliels apjukums,bet,tad nolēmu spēlēt savu mīļāko dziesmu.

Pēc šīs dziesmas viņa likās mazliet ieintriģēta.
B-"Šis skanēja burvīgi,maigi in samtaini,taču dziemsmai ko rīt ierakstīsiet ir jāpatrennē balss augstums."
Kamēr viņa strādāja ar mani Džastins tika aizsūtīts pie cita trennera.Apmēram pēc divām stundām mēs beidzām.
B-"Nu ko,šodienai pietiks,jo mēs negribam pārmocīt tavu balsi,bet lai rīt būtu pilnīgā formā nekādā gadījumā neēd neko saldu."viņa stingri paskatījās.
Kad es izgāju ārā uz melnā dīvāniņa sēdēja Markuss.
M-''Kā gāja?"
Es-"Ļoti labi,mēs rīt ierakstīsim dziesmu."es biju ļoti priecīga.
M-"Kur tad Džastins?"
Es-"Viņam bija jāiet..."tad viņš ierunājās.
Dž-"Esmu šeit!"es uzreiz pievērsos viņam.
Es-"Kā gāja?"
Dž-"Normāli,brauksim uz viesnīcu,lai varam iemācīties dziesmas vārdus."
Markuss tikai pamāja ar galvu.
Kad bijām pie viesnīcas Markuss atvēra man durvis.
Es-"Paldies tev par visu šodien!"uzsmaidīju.
Markuss pasmaidīja un uzdeva jautājumu,kurš mani izsita no sliedēm.
Autora piezīme
Par šo nodaļu man daudz ko piebilst nav!Zinu,ka varbūt vajadzēja citas dziesmas,bet...
Ar cieņu K😉

Sapnis,kas izgaisa pārāk ātri.Where stories live. Discover now