Neticami(2.)

437 55 0
                                    

Džastina skatapunkts
Bļaustīšanās istabā.
Es-"Tu ļoti labi zināji,kāds es esmu!"
Kendela-"Jā,bet tas nemaina faktu,ka tu guli ar citām!"
Es tikai iesmējos-"Un ko tad tu biji iedomājusies?"
K-"Es tev sniedzu visu ko gribēji,tevis dēļ es palaidu garām iespēju!Tu apjēdz?!Es izvēlējos tevi nevis..."
Man jau sāka krist uz nerviem šis teātris-"Nē,tu palaidi garām to sava stulbuma dēļ!"
K-"Kā tu vispār runā ar mani?!Tev mani jāciena!"
Es-"Tādas kā tu esi nekad necienīšu!"
K-"Nu,ja,tev jau laikam patīk tādas mūķenes kā Kylija!"
Nu es sevī izjutu augtu aizkaitinājumu-"Nekad vairs nerunā par viņu,vai saprati?!"es viņu sagrābu aiz pleciem"Tagad vācies ārā!"
Protams,sākās llielā raudāšana un viss pārējais.Mani neradās ne mazākā vēlme viņu žēlot vai atzīt savu vainu,tā vietā labāk nolēmu doties prom.
Kylijas skatapunkts
Es-"Es tiešām nezinu vai gribu Džī!"
Viņa skatījās ar kucēna actiņām-"Nu,lūdzu!Tu,taču zini,ka Zaks arī būs!"
Es nobolīju acis-"Tu ļoti labi zini,ka tas manu viedokli nekādā veidā neitekmēs."
Dž-"Bet viņam tu patīc un kopā jūs izskatītos lieliski!"
Es-"Nesāc,tu labi zini,ka es negribu dot viņam veltas cerības,vēl ir par ātru!"
Džidžī nopūtās un apsēdās man blakus-"Aj,Kai!Lūdzu,tev nevajadzēs ar viņu pat runāt.Izdari to manis dēļ,tu zini,ka mums ar Markusu..."
Viņai taisnība,mans pienākums bija atbalstīt savu draudzeni.
Es-"Nu labi,jau labi!Varbūt mazliet padejot nenāks par sliktu!"
Džidžī izskatījās ļoti laimīga un vilka mani uz skapja pusi!
Dž-"Velc šo!"
Es-"Tas būs par traku,gribu ko neitrālāku!"
Dž-"Nuuu labi,tad šo!"

Es-"Nu labi,jau labi!Varbūt mazliet padejot nenāks par sliktu!"Džidžī izskatījās ļoti laimīga un vilka mani uz skapja pusi!Dž-"Velc šo!"Es-"Tas būs par traku,gribu ko neitrālāku!"Dž-"Nuuu labi,tad šo!"

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Es piekrītoši pamāju.
Pēc 2 stundām.
Es kāpu lejā pa kāpnēm,kur viņi  mani jau gaidīja.Iekāpuši mašīnā sākām malkot šampanieti
Dž-"Mums būs tik jautri!"viņa spiedza
Es-"Cerams!"
Z-"Noteikti būs!"
Kad nonācām pie kluba tur bija ļoti daudz cilvēku gan paparacī, gan apmeklētāji.
Kad tikām iekšā es sajutos mazliet drošāk.VIP zonā nebija tik saspiesti un viss izskatījās daudz labāk un elegantāk.Džidžī aigāja pie dzērieniem un Zaks uz tualeti,bet es stāvēju viena pati malā.Kad pagriezos lai paskatīos ,kur Džidžī tik ilgi es pamanīju 'VIŅU' ,sirds sāka dauzīties daudz ātrāk,jo viņam klēpī bija kaut kāda meitene,kas man atgādināja striptīzdejotāju,sava trūcīgā apģērba dēļ.
Dž-"Kas ir?!Spoku ieraudzīji!"smejas.
Es-"Nē,viņu!"norādu.
Džidžī arī izskatījās nedaudz iebiedēta.
Dž-"Ja,tu nevēlies,tad..."
Es-"Nē,būs jau labi,ja viņš atpūšas,tad kāpēc es to nevaru!"pati nezinu kas,taču smadzenēs man kaut kas pārslēdzās uz atriebes pusi.
Es izrāvu kokteili viņai no rokām.Viens,otrs,trešais un es jau kopā ar Zaku biju uz deju grīdas.Džastins bija mūs pamanījis,jo atradās netālu.Nu es kļuvu vēl atraisītāka un nekaunējos pielietot visus līdzekļus,lai padarītu viņu greizsirdīgu.Viņa draudzenīte bija prasmīga,taču laikam ne pietiekami,jo viņš tik un tā lūkojās uz manis,kas deva man papildus motivāciju.

Viņa draudzenīte bija prasmīga,taču laikam ne pietiekami,jo viņš tik un tā lūkojās uz manis,kas deva man papildus motivāciju

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.
Sapnis,kas izgaisa pārāk ātri.Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang