Tikšanās(2.)

522 56 0
                                    

M-"Varbūt aizbraucam pusdienās?"viņa smaids bija cerību pilns.
Es ļoti negribēju braukt ar viņu nekur,dot viņam kādas cerības,jo tikko viss notikušais ar Neitu,es nebiju gatava jaunām saistībām.
Es-"Es nevaru,jo šodien apsolīju Džastinam palīdzēt ar dziesmu."tas bija pirmais,kas man ienāca prātā,ez cerēju,ka Dzastins nenodos šos manus melus,jo savādāk Markusa acīs es būtu pēdīgā mele.Par laimi Džastins man uzreiz piekrita.
Dž-"Jā,diemžēl nesanāks."izskatījās,ka viņš ir apmierināts.
Markuss izskatījās mazliwt vīlies,bet tik un tā bija pieklājīgs.
M-"Žēl..nu tad varbūt citu reizi.Es rīt no rīta atkl būšu jums pakaļ."viņš pamāja un iekāpa mašīnā,kad tā bija prom es bailīgi pagriezos pret Džastinu,bet viņš tikai smīnēja.
Es-"Kas?",kad mēs gājām iekšā.
Dž-"Viss kārtībā."smīns nezuda no viņa sejas.
Es-"Jā,kā tad!"
Kad iegājām numuriņā es uzreiz pamanīju divas gultas un nospurdzos,jo viena bija liela un otra diezgan maza.
Dž-"Nu labi,labi,es ļaušu tev ņemt lielo,lai gadījumā,ja Markuss paliek jums abiem pietiktu vietas!"viņš smējās.
Es-"HA,HA,HA...cik smieklīgi!"sarkasmā,viņš tikai turpināja smieties.
Es-"Tad kad viņš mani aicināja pusdienās tu gan nebiji tik asprātīgs!"viņš pierimās un tad es sāku smieties.
Dž-"Labi pietiek ākstīties,sāksim mācīties dziesmu."
Viņam bija taisnība,visam rīt ir jāizdodas kā nākas.Tā nu visu vakaru mēs cītīgi mācijāmies vārdus.
Nākošais rīts
Kad ieradāmies studījā manī bija neliels satraukums,jo es vēl nekad nebiju ierakstījusi dziesmu,šis viss man bija kas jauns.Ieraksta process bija diezgan ilgs,man vairākkārt nācās pārdziedāt frāzes,tā lai tās skanētu perfekti.Kad bijām beiguši es biju sajūsmā dzirdot rezultātu.

Es-"Wou!"
Dilans-"Malači,tagad tikai atliek šo dziesmu nosūtīt tālāk un cerēsim,ka viss izdosies,bet nav nekādu garantiju,tapēc mums ir jāieraksta vēl citas dziesmas.Bet šoreiz es gribu,lai  katrs atsevišķi."
Es biju pārsteigta,jo domāju,ka mēs būsim duets.
Es-"Bet man likās,ka mēs strādasim abi kopā."nedroši teicu.
D-"Kylij,saproti..mūzikas industrija ir pilna un duets,tam nav tik lielu cerību gūt panākumus,bet ja jūs abi darbosieties atsevišķi vismaz vienam no jums ir iespēja uzspīdēt.Protams,jūs rakstīsiet dziesmas arī abi kopā,bet mums ir jāpamēģina arī šis variants."viņš apskaidroja.Mums katram tika izsniegtas dziesmas ko iemācīties.
Dž-"Bet kā ar mūsu pašu sarakstītajām dziesmām?"
D-"Šobrīd,kamēr jūs pamanīs tas ir riskants variants,bet tiklīdz visi sāks runāt jūs noteikti varēsiet sākt darboties."

Sapnis,kas izgaisa pārāk ātri.Donde viven las historias. Descúbrelo ahora