Beidzot(4.)

479 49 1
                                    

Es pamodos blakus Džastinam,tā bija labākā sajūta kāda var būt:atrasties blakus cilvēkam,kuru neprātīgi mīli.
Dž-"Labrīt,mazā!"noskūpstīja mani.
Es-"Labrīt."uzsmaidīju.
Vēl joprojām biju kā noreibusi pēc vakar notikušā,nespēju tam noticēt.
Mēs vēl ilgi baudījām viens otra apskāvienus un mīlestību.Diemžēl mēs nevarējām tur tā visu dienu gulšņāt.Dodoties uz virtuvi brokastot man iezvanījās telefons.
Es-"Hallo?"
Tas bija Dilans-"Kylij,vienkārši satriecoši!Tava dziesma noteikti gūs panākumus un arī video ir izcils!"sākotnēji es nesapratu par ko viņš tā jūsmo.
Es-"Pag,pag,pag...kāda dziesma?Kāds video?"
Dilans šķietami apmulsa-"Kā,kāds?!Good For You!"
Es-"Ko?!Tu nedrīksti nekur to...kā tu vispār zini par šo dziesmu?"
D-"Man atsūtīja uz e-pastu un es to palaifu straumē."
Es-"Ko tu izdarīji?"man likās,ka es tūlīt noģībšu.
Džastins izskatījās satraukts un nesaprata kas notiek.
Es vairs negribēju runāt ar Dilanu,kāda joda pēc viņš bez mamas ziņas publicēja manu dziesmu-Džastina dziesmu.
Dž-"Kas ir mazā?"
Es-"Dilans,Dilans publicēja tavu dziesmu!"
Džastins sākumā nesaprata par kādu dziesmu iet runa-"Nu...un kāpēc tu tā uztraucies?"
Es-"Kāpēc?"nu jau es biju ļoti nikna"Varbūt,tāpēc,ka šis video ir pārāk personisks ,domāts tev nevis visas pasaules acīm!"viņš pienāca man klāt un uzlika rokas uz pleciem.
Dž-"Tev jānomierinās!Tāpat vairs nevaram neko darīt!"
Es-"Tu nesaproti?!Ko tagad visi teiks par mani!"biju izmisusi.
Dž-"Tu uztraucies par to?Kāda tam nozīme?!Cilvēki vienmēr runās par tevi neatkarīgi no tā ko tu darīsi.Pārdzīvot par to nav jēgas.
"viņš mierināja.
Es saprotu,ka viņam ir taisnība,bet man tāpat to ir ļoti grūti pieņemt.
Dž-"Dosimies šodien uz ballīti?Tas ļaus tev atbrīvoties."
Es-"Es negribu.Man šodien vēl ir daudz darāmā."
Es cerēju,ka viņš teiks,ka arī neies un sagaidīs mani mājās,bet tā vietā saņēmu atbildi.
Dž-"Žēl,nāksies iet bez savas skaistās draudzenes!"viņš to pateica tā...
Es tikai nopūtos,jo man nepatika šī doma,bet es negribēju viņu apbēdināt.
Fotosesija pagāja diezgan labi,bet paņēma lielu daļu manas enerģijas un spēka.
Pēc šīs fotosesijas man bija jādodas uz kārtējo interviju.
Sākotnēji mani šis viss aizrāva un likās intresanti,bet,tagad es uz tām eju ar lielu piespiešanos.
Bleika-"Sveiki visiem,šodien šovā "Sarunas ar Bleiku" viesojas mūsu visu mīlētā un apburošā Kylija."visi sāka aplaudēt un man bija laiks iziet uz skatuves.
B-"Sveika,Kylij!"
Ez-"Labvakar."
B-"Kā tev šobrīd klājas?"
Es-"Esmu diezgan aizņemta,jo ir ļoti daudz darba."
B-"Jūs ar Džastinu esiet lielisks pāris,starp citu kur viņš ir?"
Es mazliet apmulsu-"Nu,viņš ir mājās."zināju,ka meli mani neglābs,bet tomēr.
B-"Skaidrs,un kā jums abiem iet?"
Es-"Mums iet labi,baudam dzīvi un priecājamies."
B-"Mūsu visu ausi tagad priecē tavs jaunais singls,dziesma ir Džastinam?"
Es-"Jā,šī bija dāvana viņam,kura nejaušības pēc nonāca internetā."
B-"Nejaušības?"
Es-"Menidžera kļūda."
Visi izskatījās izbrīnīti.
B-"Nav noslēpums,ka Džastins ir īsts ballīšu zvērs,kā tu ar to sadzīvo?"
Katrs viņas jautājums kļuva aizvien dziļāks.
Es-"Mēs esam jauni,mums ir dota tikai šī viena dzīve,tāpēc jāpaspēj ir izdarīt,ļoti daudz kas."
Es vēl nekad nebiju jutusies tik atvieglota,kā šīs intervijas beigās.
Mājās
Es pārnācu diezgan vēlu,bet Džstina vēl nebija.Man ļoti nepatīk būt vienai un miegs arī nenāk,tāpēc nolēmu uzspēlēt klavieres,atspoguļoju savas sajūtas.

Sapnis,kas izgaisa pārāk ātri.Donde viven las historias. Descúbrelo ahora