Džastina skatapunkts
Es biju samiegojies un uzreiz nespēju atrast savu telefonu.Sintija gulēja man uz krūtīm,tāpēc tas visu sarežģīja vēl vairāk.
Es-"Klausos!"
Tā bija kāda sieviete-"Tagad klausies pavisam uzmanīgi un nedomā nolikt klausuli!"tas skanēja pavēloši un es pat apmulsu"Es esmu Kylijas aģente un man vajag,lai jūs abi kopā ierakstītu dziesmu un sniegtu interviju!"viņa tiešām nerunāja aplinkus.
Es-"Jūs laikan jokojat?Tas nenotiks!"es atteicu nedaudz agresīvi,jo pēdējais ko vēlējos bija satik Kyliju un skatīties viņai acīs.
S-"Es jau gadīju šādu atbildi,bet,ja Kylija tev ko nozīmē ,es zinu,ka nozīmē,tad tu to darīsi!"viņa atkal to teica tik pārliecinoši,ka man tas izraisīja nepatiku
Es-"Tas nenāks par labu ne viņai ne man!Un kā jau teicu es to netaisos darīt!"
Sieviete runāja aizkaitināti-"Tev tiešām nepielec?!Tad ,kad tu viņu pirmo reizi pameti,prese viņu salauza pilnībā,tu gribi,lai tas notiek atkal?Tu neredzēji cik ļoti viņa cieta!"
Tad es sajutos vainīgs,jo lai arī cik ļoti es negribēju tā bija balta patiesība"Dziesma jums jāieraksta līguma dēļ,ja nē tas izpostīs Kylijas nākotni šajā jomā."
Es brīdi klusēju-"Labi,es esmu ar mieru ierakstīt dziesmu,bet intervija..nē!"
Sieviete atkal bija nokaitināta-"Protams!Pēc dziesmas būs 10000 jautājumu un tu to visu atkal gribi novelt uz viņas pleciem?Lai atkal prese viņu nospiež?!Pirmajā reizē tu biji tik pat gļēvulīgs,kā tagad."
Šī sieviete ar katru savu vārdu manī raisīja aizvien lielāku antipātiju pret sevi,bet atkal jāatzīst,ka viņa runāja baltu patiesību.Es nedrīkstēju viņu atkal pamest,bet man nepatika šī doma,galīgi nepatika!
Es smagi nopūtos-"Nu,labi,kad un kur?"
Mēs norunājām tikšanās laiku studijā un viņa solījās mani informēt par interviju.
Nolicis telefonu atpakaļ uz naktsgaldiņa es iekritu gultā.
Sintija-"Kas tev zvanīja?"
Es-"Tu savu esi izdarījusi,tagad vari iet!"pat nepaskatījos uz viņu.
Manas domas atkal atgriezās pie Kylijas.
Kylijas skatapunkts
S-"Viss nokārtots?"
Es-"Viņš piekrita?"pārsteiguma,prieka un baiļu intonācījas apvienojumā.
S-"Jā!"
Es-"Arī intervijai?"nedroši
S-"Jā,arī intervijai!"
Ea nezinu ko viņa teica,bet tas laikam bija ļoti iedarbīgi,jo es līdz pēdējam neticēju,ka tas notiks.