Es atvēru acis un pamanīju,ka ārā ir diezgan tumšs.Paņēmusi savu telefonu no naktsgaldiņa,ielūkojos pulkstenī. *LIELISKI!* biju pamodusies mazliet agrāk nekā parsti ,tāpēc man bija vairāk laika,lai sagatavotos.Šodien es uz skolu neiešu,jo ir mana dzimšanas diena.Brokastīs nolēmu uzcept vafeles.Apmēram pēc stundas pie manām durvīm kāds piezvanīja.
Es-"Tu?"izbrīnīta
Dž-"Kā redzi,mazā!"
Viņš nāca iekšā.
Es-"Ko tu šeit dari,pie tam tik agri?"
Dž-"Nācu tevi apsveikt!"
Viņš man pasniedza mazu dāvanu misiņu.
Es-"Paldies..."
Un tad pie durvīm parādījās Neits.
N-"Kas tad šeit notiek?"viņš neizskatījās pārāk apmierināts.
Es-"Šis ir...''
N-"Jā,es zinu,kas viņš ir!"
Es jutu,ka nebūs labi-"Paldies tev Džastin par apsveikumu,bet nu tev laiks doties!"
Viņš tikai nosmīnēja un devās ārā pa durvīm.
Es-"Tev vajadzētu būt laipnākam pret maniem draugiem!"dusmīgi uzrūcu.
N-"Pret salašņām mana attieksme nekad nemainīsies!"
Es-"Nopietni?"es biju ļoti dusmīga.
N-"Nu,labi,labi.Nestrīdēsimies,taču tavā dzimšanas dienā!"viņš saņēma mani aiz pleciem.Man tev ir pārsteigums.
Es-"Ak,nē.Tu,taču zini,ka man nepatīk pārsteigumi!"
N-"Šis patiks,es apsolu!Šovakar saģērbies svinīgi un esi gatava uz pulksten 20:00,tev pakaļ atbrauks limuzīns!"
Es-"Bet es,taču teicu,ka negribu lielas svinības."es sāku gausties.
N-"Beidz,mīļā!Man nu jāiet!"viņš noskūpstīja manu pieri,mani pārņēma aukstas trīsas un nojauta,ka šodien notiks kaut kas tāds,kas man galīgi varētu nepatikt.
Autora piezīme
Sveiki, lasītāji,kā redziet esmu sākusi rakstīt piezīmes un nedaudz pamainīju stilu.Ceru,ka jums tas netraucē.Lūdzu izsakām savas domas labas vai sliktas,man jāzin jūsu viedoklis par šo visu!;)
Ar cieņu K