Nākošā diena(3.)

567 65 3
                                    

Es biju dusmīga un nobijusies.Jau ar vienu lektoru sanāca saķeršanas,tagad vēl otrs man pārmetīs,ka neesmu neko darījusi.Apsēdos solā un sāku domāt ko un kā viņam teikšu,kāpēc neuzrakstīju dziesmu un nesagatavojos šodienai.Man blakus apsēdās Dzastins.
Es-"Gribi atkal man ko nejauku teikt vai..."viņš uz manu pusi pastūma lapu.
Es-"Tā,taču ir..."
Dž-"Jā,dziesma.Labāk iemācies vārdus.Tu māki spēlēt klavieres?"
Es-"Jā."nedroši atbildēju.
Dž-"Nu,tad tu spēlēsi pavadījumu."
Es-"Paldies!"gribēju viņu aiz prieka apskaut,bet tad ieraudzīju lapā savu vārdu"Bet,es,es,taču neesmu šīs dziesmas līdzautore.Kāpēc šeit ir mans vārds?"
Dž-"Tāpēc,ka referātā arī bija mans vārds.Negribēju palikt tev parādā!"
Es-"Varbūt tu tomēr neesi tāds kretīns."
Nelielais,bet patīkamais smaods no viņa sejas izgaisa,atkal parādījās dzēlīgā ironij-"Ak,mazā."tas skanēja nejauki,bet vismaz viņš neko vairs neteica.
Es pāris reizes paspēju izlasīt un iegaumēt dziesmas vārdus,tad atnāca lektors.
L-"Labdien,studenti.Es esmu lektors Greibens. Šodien kā jau ierasts atbildēsiet man savu radošo darbu,lai varu sadalīt jūs pa līmeņiem.Kurš vēlas būt pirmais?"
Pieteicās kāda meitene ar blondiem matiem,labu augumu un nedaudz garāka par mani.Es pamanīju,kā Džastins uz viņu skatījās. Meitenez vokāls bija ļoti spēcīgs un viņas dziesma tiešām bija skaista.Kā nākamie atbildēt devāmies mēs ar Džastinu.
Lektors-"Kas ir šī jaunkundze?"
Es-"Mani sauc Kylija E..."
Lektors-"Neesmu tevi iepriekš redzējis."viņu pat neinteresēja manas atbildes.
Es-"Es esmu jauniņā šajā skolā."
Lektors pasmaidīja-"Nu,tad rādi ko māki."
Es piesēdos pie klavierēm un biju ļoti,ļoti uztraukusies,ja tagad kaut ko sabojāšu,tad varu aizmirst par savām iespējām mūzikā.
Dž-"Būs labi!"tas skanēja tik mierinoši un deva man pārliecību.Tad es sāku spēlēt klavieres.

Sapnis,kas izgaisa pārāk ātri.Onde histórias criam vida. Descubra agora