Es no rīta pamodos un Džastina vēl nebija.Tas ir dīvaini,jo parsti viņš ierodas mājās ap 06:00,bet tagad jau ir 10:00
Es piecēlos,saģērbos un gāju lejā.Viņš sēdēja uz dīvāna galvu turēdams rokās.
Es-"Labrīt!"
Viņš neko neatbildēja.
Es-"Jūs dosiesieties kādā izbraucienā?"
Džastins vēl joprojām klusēja.
Es-"Kas notiek?"biju apmulsusi.
Dž-"Piedod ,Kylij.Es esmu bijis tāds idiots."
Es sāku uztraukties-"Par ko tu runā, Džastin?"
Dž-"Vakar es dzirdēju tevi dziedam un tas man atvēra acis!"
Es-"Ko?Tā bija kaut kāda stulba dziesma..."viņš pārtrauca mani.
Dž-"Nē,Kylij,tā tu juties,tikai neteici man!"viņš izklausījās izmisis.
Es-"Beidz,mēs visi kļūdāmies un tas ir tikai cilvēcīgi."
Dž-"Izbedz,Kylij!"viņš uzbļāva"Kāpēc tu vienmēr esi tik laba pret mani?Kāpēc tu mani tik ļoti attaisno."
Nu arī es kļuvu emocionālāka-"Tāpēc,ka ez mīlu tevi!Tā cilvēki dara,kad mīl kādu tik ļoti!"
Dž-"Bet es neesmu to pelnījis,es neesmu pelnījis tavu mīlestību.Es gandrīz esmu sagrāvis tavu karjeru!"
Es-"Nejau tu,prese un arī es pati pie tā esmu vainojama."
Dž-"Bet viss vienmēr sākās ar mani.Dēļ manis prese tevi vajāja un dēļ manis tu kļuvi nomākta."viņš aizsedza savu seju.
Dž-"Man viss ir jālabo kamēr nav vēl par vēlu."
Es-"Cilvēki var laboties..."
Dž-"Kylij,paldies par visu ko tu darīji,ka mani mīlēji tik ļoti,bet es nedrīkstu vairs būt šķērslis tavā ceļā.Kamēr vēl ir laiks,man jāļauj tev piepildīt savs sapnis.Un ja es būšu tavā dzīvē,tas nenotiks."tagad visa mana pasaule apstājās,es gribēju ,lai tas ir murgs no kura es tūlīt pamostos"Kylij,es mīlu tevi un vienmēr mīlēšu,tieši tāpēc man ir jāiet!Lūdzu,esi laimīga."viņa acīd bija asaras.
Es-"Džastin..."viņš devās uz durvju pusi neatskatīdamies.
Pār maniem vaigiem sāka slīdēt asaras un dusmas lauzās ārā.
Es-"Pēc šī visa tu mani tā vienkārši atstāsi?!Visi tavi solījumī un vārdi,viss ko mēs izdzīvojām kopā...tu tam vienkārši atmet ar roku?"es bļāvu.
Viņš man uzmeta vēl pēdējo skatienu-"Paliec sveika!"un durvis aiz viņa muguras aizvērās.
Vai tiešām šis notiek realitātē?Vēl joprojām gaidīju brīdi,kad pamodīšos un viss būs labi,bet šis brīdis nepienāca.