Viņš mani uzveda augšā uz savu istabu kura neticamā kārtā bija ļoti kārtīga un nemaz neatgādināja ballīšu zvēra mitekli.Viņš mani pieveda pie gultas un es mazliet nošķebinājos.
Džastins iesmējās-"Neuztraucies,tu būsi pirmā meitene,kura gulēs manā gultā!"
Tas mani mazliet nomierināja,jo no domas,ka te varētu būt bijis bariņš meiteņu manī izraisīja nepatīkamas sajūtas.Visu pateici viņš jau grasījās iet prom.
Es-"Pagaidi,vai tu nevari man iedot kādas drēbes?Es nevarēšu pagulēt šajā kleitā."
Viņš pasmīnēja un ar roku norādīja-"Skapis ir tur!"to pateiktdams viņš gāja lejā.Es brīdi stāvēju kā iemīta zemē līdz beidzot sadūšojos pieiet pie tā.Atvērusi lielās skapja durvis es uzreiz izņēmu lielu T-kreklu,kurš bija diezgan mīlīgs.Pārvilkusi kleitu pār galvu es uzvilku kreklu un iekritu gultā.Viss apkārt man smaržoja pēc patīkamām vīriešu smaržām.Es aizmigu diezgan ātri.
No rīta.
Es pamodos no kaut kāda trokšņa lejā.Izberzējusi acis un izstaipījusies,nolēmu iet lejā.Džastins kaut ko gatavoja,smaržoja pēc vafelēm vai pankūkām.
Es-"Labrīt"mazliet nedroši stāvēju kāpnēs.
Džastins uz mani blenza kādu brīdi līdz atbildēja-"Labrīt,brokastīs būs vafeles!"
Es pamāju ar galvu un kāpu lejā.Jāsaka godīgi šodien es jutos diezgan neerti,jo kā nekā viņš uzzināja par to kas vakar notika,redzēja mani raudam.Ēdot brokastis mēs nebildām ne vārda līdz es pārtraucu šo klusumu.
Es-''Paldies tev!"
Dž-"Par ko?"
Es-"Par vakardienu,par šodienu par visu ko tu esi darījis."
Viņš gribēja ko teikt,bet man oezvanījās telefons,tas bija tēvs.
Es-"Hallo?"
T-"Lai pēc 15minūtēm būtu klāt!"
Es-"Bet..."viņš nolika klausuli.
Es-"Lieliski!"nomurmināju un skrēju augšā pēc drēbēm.Aši uzvilku kleitu paķēru atslēgas un skrēju ārā Džastinu atstādama apmulsušu.
Autora piezīme
Par šo man nav īsti daudz ko teikt.Ceru,ka viss nekļūst pārāk paredzams.
Ar cieņu K