Pēc laika.
Viss dzīvē bija mierīgi,mani lika mierā saistībā ar Džastinu un tas bija labi.Es pagarināju savu līgumu un ierakstīju daudzas dziesmas.Rīt es došos savā tūrē uz pus gadu un esmu priecīgi satraukta.Šobrīd viss sliktais ir aiz muguras un es varu sākt jaunu dzīvi,visu veco atstājot pagātnē.Trakākais vadz manā dzīvē bija beidzies.
Džastina skatapunkts
Es-"Džidžī tu esi vienīgā,kas spēj man palīdzēt,lūdzu!"es lūdzos.
Dž-"Kāpēc,lai es to gribētu?Tu viņai esi tik daudz darījis pāri!"
Viņai bija taisnība-"Es zinu,taču esi esmu mainījies,esmu gatavs atgūt viņu."
Dž-"Es tev neticu!"
Es-"Tev ir visas tiesība,bet šo laiku bez viņas,es esmu tik daudz ko sapratis,bez viņas nekam nav jēgas!Ja es nemēģināšu,tad visu atlikušo mūžu mēs abi būsim nelaimīgi!"
Dž-"Viņa rīt brauc prom!Ko tu gribi,lai viņa paliek pie tevis un atceļ savu tūri?"
Es-"Protams,nē.Es gribu,lai viņa zina ko es jūtu!"
Džidžī izskatījās pieveikta-"Ahhhh,nu labi,bet vienīgais ko es izdarīšu ir panākšu ierašanos uz koncertu!Pārējo dari pats!"
Es-"Paldies,paldies!Tu esi lieliska!"
Viņa devās prom,man bija ļoti maz laika,lai visu izdarītu,taču viņas dēļ esmu gatavs uz visu!
Kylijas skatapunkts
Kamēr gaidīju Džī nolēmu vēl patrennēties jauno dziesmu.
Kad biju beigusi,pamanīju,ka man aiz muguras stāv Džī.
Es-"Nedzirdēju kā tu ienāci!"
Dž-''Negribēju tevi pārtraukt,ļoti laba dziesma!"
Es-"Jā,man arī patīk!"pasmaidīju"Kas notiek?"
Dž-"Es domāju varbūt mēs varētu aiziet uz koncertu šodien?"
Es-"Nē,šis ir mans pēdējais vakars un es negribu to pavadīt cilvēku pūlī!"
Dž-"Lūdzu,lūdzu,lūdzu,šī ir pēdējā iespēja mums kopā kaut ko padarīt un,tad tu būsi prom uz veselu pus gadu!"čīkstoši
Es-"Jā,bet tu jebkurā laikā varēsi mani apciemot!"
Dž-"Jā,bet,lūdzu Kai!Manis dēļ!"
Beigās es padevos-"Nu,labi jau labi!Tad jāsāk gatvoties."
Pēc vairākām stundām mēs jau braucām uz norises vietu.
Es-"Bet galvenais, lai mēs labi pavadītu laiku!BEZ DZERŠANAS!!!"
Viņa tikai pamāja.Kocerts bija labs un mēs lieliski pavadījām laiku,bet ,tad es sāku nogurt.
Es-"Laikam,es došos prom!"
Dž-"Nē,paliec vēl nedaudz!"
Es-"Nē,tiešām!"
Dž-"Labi,tad,lūdzu uzgaidi man ātri jāpaņem šis tas.Paliec šeit!"
Es stāvēju un skatījos visapkārt,Džī bija prom jau kādas desmit minūtes un es sāku domāt par iešanu prom,bet ,tad atskanēja mans vārds.
"LŪDZU,KYLIJU,IERASTIES UZ SKATUVES!!!KĀDS ĪPAŠS CILVĒKS IR SAGĀDĀJIS PĀRSTEIGUMU!"
Man uzreiz prātā iešāvās doma par Džidžī,noteikti viņa man sagādāja pārsteigumu.Es uzkāpu uz skatuves un mai nosēdeināja uz krēsla.Tad atskanēja šī dziesma.
Kad sākās repa daļa jutu,ka Džastins uzliek savu roku man uz pleca un ,tad nostājās priekšā.
Es to nebiju gaidījusi un jutos apjukusi.Man galvā šaudījās 1000000 domas,bet nespēju izspriest neko sakarīgu.
Un ja tā būtu, kā daudzi saka, viņam pie vienas vietas Tev tiešām liekas, kad Tu tagad dzirdētu šo dziesmu Es varbūt neesmu te tavs sapņu Princis iedomātais Bet Tu man esi vairāk nekā Tu spēj iedomāties
Pēc šiem vārdiem viņš saņēma manu roku un mēs sākām dejot.Kad dziesma beidzās viņš mani noveda nost no skatuves.Visi aplaudēja un izrādīja patiku.Dziesma tiešām bija izcila.Džastins mani noveda nostāk no tā trokšņa.
Dž-"Es zinu,ka tas tev bija negaidīti,bet kas tev sakāms."
Es,man nebija īsti ko teikt,jo apjukums ņēma virsroku-"Šī ir skaista dziesma!''
Varēja redzēt,ka viņš gaidīja vēl ko.
Dž-"Un tas ir viss?"
Es-"Ko,tad man vēl teikt?"
Dž-"Nu es nezinu!Varbūt to vai tu dosi man otro iespēju vai..."
Es-"Man rīt ir jābrauc prom!Un šodien es neko nevaru tev apsolīt,mam viss ir kārtīgi jāapdomā,jo otrreiz es nepārcietīšu kā tu saluz man sirdi."
Dž-"Es nesalauzīšu,bet,labi.Apdomā visu,es tev dodu laiku un gaidīšu tevi mājās cik ilgi būs nepieciešams!"
Tas ko viņš teica,tas bija mīļi,bet šobrīd nepiemēroti.Es jau biju samierinājusies to visu atlaidu,bet te pēkšņi kā spēriens no debesīm.
Es-"Man,tagad jābrauc!"
Dž-"Vai es varēšu rīt no tevis atvadīties lidostā?"
Es-"Tā nav laba doma.Dod man laiku!"
To pateikdama es aizgriezos un gāju prom.
Dž-"Kylij,gribu,lai atceries,ka es tevi mīlu un vienmēr mīlēšu!"
Es nejutu vēlēšanos atbildēt,tāpēc neatskatīdamās devos prom.
Rīts.
Džidžī mani atveda uz lidostu.
Dž-"Man tevis šausmīgi pietrūks!"bēdīgi
Es-"Būs jau labi!"
Dž-"Sargi sevi,labi?"
Es-"Protams!"
Vēl reizi es apskāvu draudzeni un,tad devos uz lidmašīnu.Pagājušo reizi,kad es uzsāku visu no jauna ,es to darīju kopā ar Džastinu,bet šoreiz,jauno sākumu es uzsākšu viena pati.Tikai es un mana mūzika...
Autora piezīme
Šis laikam ir viss.Zinu,teicu,ka būs vairāk,bet nu, var teikt,ka 1.daļa ir nobeigta,vai būs vēl,to redzēsim!Bet šobrīd tas ir viss,ceru,ka jums patika un man nebūs "AUTORTIESĪBU PĀRKĀPUMS" par dziesmu izmantošanu.
Lūdzu rakstiet,vai jūs jau nojautāt kādas būs beigas!😉😉😉😉