Es tikko biju iznākusi no dušas un dzirdēju,ka Džastins runā pa telefonu.
Es-"Kas tur ir?"viņš pamāja, lai es uzgaidu.
Pēc brīža Džastins-"Tas bija Dilans,mums jābrauc uz studiju."
Es aši gāju pārģērbties,jo mašīna pēc mums jau bija atsūtīta.Pa ceļam mēs abi pārrunājām,kāpēc viņš tik pēkšņi mūs izsauca.Kad bijām klāt uzreiz tikām aicināti iekšā.
D-"Sēdieties!"viņš norādīja."Es pats negaidīju,ka tas notiks tik ātri,bet...apsveicu!"
Mēs abi skatījāmies izbrīna pilnām acīm.
D-"Jūs esat pamanīti un radio stacijas sāk izrādīt intresi,tagad mums ir jāizlaiž Kykijas solo dziesma."
Es iespiedzos no prieka,bet tad atcerējos par Džastinu-"Un kā ar viņu?"
D-"Neuztraucies Džastin,man ir dziesma priekš tevis,bet mums ir jāatrod tev partneris."
Dž-"Kylija var būt!"es piekrītoši pamāju.
D-"Diemžēl nē,jo ,ja Kylija izdod savu solo dziesmu un duetu ar tevi,tad šīs dziesmas viena otru nomāks."
Man likās,ka Džastins ir mazliet nomākts.Mājup ceļā es uzsāku sarunu.
Es-"Viss kārtībā?"
Dž-"Kāpēc lai nebūtu?"viņš centās nomākt rūgtumu.
Es-"Ja tu negribi,tad es varu nepieņemt šo solo dziesmu,jo..."
Dž-"Kylij,nopietni?!Tev ir iespēja-ņem to!Man arī tā pienāks."viņš mierināja,taču mani izbrīnija viņa uzruna,jo biju jau pieradusi,ka viņš mani sauc par mazo.
Pārdomas
Šīs divas nedēļas tiešām bija darba pilnas,bet par laimi Neits nav devis par sevi nekādas ziņas,kas mani pārsteidza.Es ļoti gribu,lai mums ar Džastinu abiem izdodas izsisties mūzikā,bet viņam taisnība,nepieņemt šo iespēju būtu muļķīgi.
Nākošajā dienā.
Es biju ļoti,ļoti uztraukusies.
Dž-"Viss būs labi!Tev izdosies."
Man tik ļoti patika,ka viņš mani atbalstīja.
D-"Nu,Kylij,aiziet ej iekšā."
Dž-"Viss būs labi!"es vēl pēdējo reizi uzmetu skatienu Džastinam un gāju iekšā.
Mana solo dziesma bija lēna un man ļoti patika.
Dziedot šo dziesmu ,manam ķermenim pāri skrēja skudriņas.Kad mēs bijām beiguši es biju ļoti,ļoti sajūsmināta.
D-"Pēc dziesmas apstrādes es to aizūtīšu uz filmas audio atlasi,atbildi mēs saņemsim rīt vakarā."
No domas,ka mana dziesma varētu tik izmantota filmā bija ļoti satraucoša.Es spiedzu un lēkāju uz vietas.
D-"Ja tas izdosies,tad tava karjera ir garantēta!"
Es nespēju aptvert dzirdēto,jo tas likās pārāk nereāli.
D-"Un Džastin,man ir labas ziņas arī tev!Esmu atradis piemērotu partneri tavai dziesmai un es domāju,ka tai arī ir iespēja nonākt filmā tāpēc esi gatavs to ierakstīt!"
Džastina acis iemirdzējās.
D-"Ejam!"
Dž-"Tagad?"
D-"Kad tad?!Laiks ir nauda,tāpēc nevaram kavēties."izgājuši no šīs telpas devāmies uz citu.Uz melnā dīvāniņa sēdēja Markuss.
D-"Markuss vai esi gatavs?"
Dž-"Viņš būs mans partneris?"viņš izskatījās šokēts.
D-"Jā."mierīgā balsī.
Viņu abu dziesmas ieraksts prasīja daudz vairāk laika,bet man patika vērot Džastinu darbībā.Viņa acis mirdzēja ar aizrautības liesmu.
Tikai pašā vakarā mēs tikām uz viesnīcu.
Es-"Es esmu pārgurusi!"iekritu gultā.
Dž-"Jā,šī bija gara diena."
Es pat nebiju spējīga ieiet dušā,jo gandrīz uzreiz aizmigu.
Kad es pamodos Džastina istabā nebija,izberzējusi acis gāju uz vanasistabu,kad atvēru durvis manām acīm pavērās...
Autora piezīme
Čau visiem!Es ceru,ka neesmu iebraukusi galīgās auzās ar šo visu,bet jā!Tagad ir daudz dziesmu,cerams jums tas netraucē,jo ,ja nē,tad es varu tās nelikt.Lūdzu,izsakieties komentāros.😉
Ar cieņu K