Beidzot(3.)

470 61 9
                                    

Šodien es lidoju atpakaļ uz mājām.Biju visu saskaņojusi ar Markusu un Džidžī,jo viņi bija organizatori šim pasākumam.Nolēmu Džastinu pārsteigt nesagatavotu,tāpēc peizvanīju viņam.
Es-"Čau!"
Dž-"Sveika,mazā,es tik ļoti ilgojos!"
Es-"Daudz laimes tev dzimšanas dienā!"
Dž-"Kāpēc tu to saki tagad?"aizdomu pilnā balsī.
Es-"Lūdzu,lūdzu neduamojies.Pilots saslima un es nekādīgi šodien netieku!"
Viņa balss bija rūgtuma pilna,bet ,tomēr saprotoša.
Mans plāns bija pilnībā izdevies,jo nu viņš mani negaida.Tā kā laika nebija tik daudz,man nācās saposties lidmašīnā un nonākt ballītē nepamanītai.
Es piezvanīju Džidžī-"Čau!"
Dž-"Sveika!Viss ir sagatavots un tevi pie sētas ieejas sagaidīšu es!"
Es-"Lieliski,tad uz tikšanos."
Es jutos tā itkā pedalītos slepenā misijā.Lidmašīna nosēdās laikā un uz ballīti es nonācu veiksmīgi un nepamanīta.Šajā lielajā māja mani iecerei bija sagatavota īpaša telpa,viss bija tieši tā kā es to biju iedomājusies.
Es-"Perfekti."
Dž-"Tu esi gatava?"
Es-"Jā,tikai vēl reizi visu izmēģinam!"
Kad viss bija izmēģināts vēl vairākas reizes es biju droša.
Es-"Labi,tagad varam sākt."
Telpā bija milzīgs ekrāns,kuram pretī bija novietots krēsls,kā gaismas objekti tika izmantotas sveces,lai neviens neiztraucētu Džidžī aizslēdza durvis.Brīdī,kad Dzastins apsēdās krēslā uz ekrāna parādījās video

Viņa sejā bija manāms milzīgs pārsteigums,tad no aizmugures parādījos es ar mikrefonu rokā.Man bija sagatavotas īpašas kustības un deja.Visu dziesmas laiku viņš sēdēja nekustīgs un vēroja mani darbībā.Es pati brīnījos par to cik slēju būt seksīga.Es dziesmu nobeidzu sēžot viņam klēpī.
Džastins lūkojās manās acīs un,tad kaislīgi noskūpstīja mani-"Tas bija vislabākais,kas vien var būt!"
Tad es viņu pārsteidzu-"Nē,tas vēl ir tikai priekšā,tāpēc dosimies mājās."
Nonākuši mājās devāmies uz augšstāvu,pareizāk sakot,viņš mani uznesa augšā un pratīgi nolika zemē.Es liku viņam apsēsties,bet pati stāvēju kājās.Lēnām atbrīvojusies no kleitas viņu noguldīju un jāteniski uzsēdos virsū.
Dž-"Vai tu esi pārliecināta,ka to vēlies?Jo citas pirmās reizes vairs nebūs."
Kā apstiprinājumu es dāvāju viņam skūpstu.Mēs lēnām skūpstījāmies un viens otru atbrīvojām no drēbēm,man nebija nekāda uztraukuma līdz es sapratu,ka tas tūlīt notiks.Džastins laikam to sajuta.
Dž-"Neuztraucies,es būšu ļoti uzmanīgs!"viņš noskūpstīja mani.Tad tas notika,šis brīdis bija vārdiem neaprakstāms un skaists,brīdis,kad es kļuvu par sievieti.
Autora piezīme
Ak Dievs,ne?Ceru,ka nebija par traku!😂😂Nolēmu dziļos sīkumos neizplūst,jo apzinos,ka ne visi šeit ir 18+😉
Un man sāk rasties iedvesmas krīze,ir sasniegtas gandrīz jau 50 daļas.Lūdzu,sakiet cik apmēram daļām vajsdzētu būt,lai stāsts nebūtu par garu un arī par īsu.
Heeeelppppp!!!!!!!!!!!!!!!
Links uz manu ask.fm profilu http://ask.fm/princesite123321

Sapnis,kas izgaisa pārāk ātri.Donde viven las historias. Descúbrelo ahora