Šorīt pamodos agrāk nekā vakar un vairs nevarēju aizmigt,tāpēc nolēmu celties un ieiet dušā.
Es-"Nu,ko Kylie,tev būs vairāk laika sataisīties."
Šajā ziņā tēvs bija ļoti strikts.Viņam bija svarīgi,lai man vienmēr būtu dizainera drēbes un aksesuāri.Man pašai tas nav tik svarīgi,bet,ja viņš uzskatīs,ka neizskatos pietiekami labi,tad mani nelaidīs ārā no mājas.
Pēc stundas.
Es biju pilnībā gatava un devos lejā pabrokastot.
Es-"Labrīt!Kur tētis?"
Kalpotāja-"Viņš šodien nenakšņoja mājās!"
Es-"Dīvaini!"
Kalpotāja-"Vai vēlaties vēl ko jaunkundz?"
Es-"Nē,būs labi..paldies!"
Es apsēdos pie galda,tad atvērās durvis.
Es-"Tēt?"nobļāvos.
Neits-"Nē,te es!"
Es biju mazliet vīlusies.
N-"Labrīt!"viņš noskūpstīja mani uz pieres.
Es-"Sveiks!"
N-"Viss kārtībā?Izkaties noraizējusies."viņš domīgi lūkojās manī.
Es-"Jā,tikai...ai,mums jau jābrauc,savādāk nokavēšu! Skola ir tik tālu."
N-"Jā,brauksim!"viņš viltīgi man uzmaidīja.
Es-"Kas?"
N-"Nekas,tikai man tev ir pārsteigums!"
Es-"Tu,taču zini,ka man nepatīk lārsteigumi!"
N-"Šis patiks,apsolu!"
Viņš saņēma manu roku un mēs devāmies uz mašīnu.
Pēc 45min. piebraucām pie skolas.
Es-"Labi,es nu steigšos!"
N-"Tevi pēc skolas sagaidīs mašīna,tevi aizvedīs uz vietu,kurā tevi gaidīšu!"
Es-"Ak,tu!"uzsmaidīju viņam.
Neits noskūpstīja manu pieri un es devos uz nodarbību.Klasē paspēju ierasties pirms zvana un kā par brīnumu Džastins bija klasē.
Es-"Čau."
Dž-"Sveika,mazā!"
Visi apkārt noskatījās,bet es neko nebildu,tikai apsēdos blakus un pacietīgi gaidīju brīdi,kad mūs izsauks atbildēt par referātu.
******
Atvainojos,ielriekšējā daļā sajaucu un uzrakstīju 15min.uz skolu,lai gan ir domātas 45!😉