Tikai,tad es attapos,ka viņš peikrita dziedāt.
Es-"Pagaidi,bet tev duetā būs jādzied."uzsvēru šo vārdu.
Džastins noraustīja plecus-"Kas par to?"
Es-"Bet es nezināju,ka tu arī dziedi."
Džastins piecēlās kājās-"Ai,mazā,tu vēl tik daudz ko nezini par mani!"viņš devās uz skapja pusi un pēcāk iegāja vannasistabā.
Es nodomāju*Viņam taisnība,es vēl tik daudz ko nezinu,bet vēlētos uzzināt.Un šis skūpsts,tas man vairs neliekas tik satraucošs,ar Džastinu es jūtos ērti un droši.Vai viņš varētu man patikt?Bet,nē es droši vien nepatīku viņam.Taču,viņš pats izvēlējās dziedāt ar mani,tas tāpēc,lai noskūpstītu?Es neko vairs nesaprotu,ar Neitu bijām kopā 3 gadus un es ne reizi nebiju jutusies tik ērti un..kā ar Džastinu,lai gan pazīstu viņu tikai dažus mēnešus.Ak jel,es esmu galīgi apjukusi.*
Kad Džastins iznāca no dušas viņam nebija krekla,es atkal kā tāda lūriķe skatījos uz viņa perfekto ,muskuļoto vēderu.Džastins nosmīnēja-"Došu tev padomu,ja negribi ,lai tevi notur par lūriķi,tad skaties neuzkrītošāk."
Es atkal nosarku.
Dž-"Kāpēc tu tā dari?"viņš nosmējās.
Es-"Kā?"
Dž-"Kāpēc tu sarksti?"
Es neko neatbildēju tikai smaidīju.Dž-"Jūs ar Neitu nekad neesat viens otru redzējuši..."
Es nedroši papurināju galvu.
Dž-"Cik ilgi jūs bijāt kopā?"
Es-"3 gadus."
Dž-"Viņš gan ir nejēga."Džastins atkal iesmējās.
Es-"Cik ir bijušas tavs ilgākās attiecības?"es pat nezinu kur ņēmu drosmi ko tādu pajautāt.
Sāku jau domāt,ka viņš neatbildēs-"2 gadus."
Es-"Kas notika?"
Dž-"Tu pārāk daudz gribi zināt."nosmīkņāja.
Es-"Tu par mani zini var teikt visu,lai gan es pati nesaprotu kā,tāpēc domāju,ka man arī ir tiesības zināt!"droši noteicu.
Dž-"Ak,tiesības?!Nu labi."viņš iesmējās"viņa mani pameta dēļ cita."
Šobrīd es nožēloju,ka viņam šo pajutāju.
Dž-"Tieši,tādēļ es vairs neuzticos meitenēm un nelaižu viņas sev klāt."
Iestājās diezgan neveikls klusuns līdz viņš man uzdeva jautājumu.
Dž-"Un kāpēc visu šo gadu laikā jums ar Neitu nekas nebija?"
Es-"Tu noteikti atkal par mani smiesies,bet..es vienkārši gribu,lai tas notiek ar īsto cilvēku un tad kad es būšu tam gatava."es jau gatavojos viņa smiekliem,bet tā vietā izdzirdēju vārdus,kas mani pārsteidza.
Dž-"Es to cienu."
Es uz viņu paskatījos diezgan nedroši,brīdi lūkojāmies viens otram acīs līdz viņš teica.
Dž-"Labi,laiks iet gulēt,rīt būs liela diena."
Arī es apgūlos un apsedzu segu.
Es-"Arlabunakti!"
Dž-"Arlabunakti!"