Mana dzimšanas diena.(2.)

451 61 0
                                    

Vakars pienāca samērā ātri un es jau braucu uz vietu,kir notiks svinības.Man ,protams,gribētos,lai tās būtu ļoti mazas..tikai kopā ar tēvu un Neitu,bet viņi tā nekad nebūtu ar mieru.Es piebraucu pie milzīgas,skaistas ēkas,vis apkārt bija fotogrāfi.Lai gan es nāku no turīgas un atpazīstamas ģimenes,es nebiju pieradusi pie tik lieas preses uzmanības.Limuzīns apstājās un šoferis atvēra man durvis.Es izkāpu ārā un devos uz ieejas pusi,fotogrāfi uzņēma bildes un es centos kaut nedaudz uzsmaidīt,lai neizskatītos pārāk iedomīga.

Es izkāpu ārā un devos uz ieejas pusi,fotogrāfi uzņēma bildes un es centos kaut nedaudz uzsmaidīt,lai neizskatītos pārāk iedomīga

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

Kad biju tikusi iekšā svinību zālē mani sagaidīja Neits.
N-"Beidzot,arī pati gaviļniece ir klāt!"viņš mani noskūpstīja uz vaiga.Man apkārt bija kādi 200 cilvēki,kurus es,protams,nepazinu,jo tie bija vai nu tēva vai Neita biznesa partneri.Visu vakarau es runāju ar cilvēkiem,kurus nepazinu un ,kuri mani garlaikoja,bet tādi jau bija šie milzīgie pasākumi,varbūt tieši tādēļ tie man ļoti nepatika.Tagad es labprātāk atrastos kādā mazā un klusā restorānā kopā ar tēvu un Neitu nevis šeit.Manu iekšējo žēlošanos pārtrauca iespēja aprunāties ar tēvu.
Es-"Sveiks,tēt!"es viņu noskūpstīju.
T-"Sveika,Kylij!"
Es-"Tēt,man ar tevi nopietni jāaprunājas par..."viņš mani pārtrauca.
T-"Par iespēju uz gadu doties prom?"
Es-"Jā,bet..."viņš atkal mani pārtrauca.
T-"Es saņēmu vēstuli un piedāvājumu noraidīju,tāpēc neuztraucies vairs!"
Es biju šokā-"Bet,tēt,es..."
T-"Kylij,tūlīt pat izbeidz!Tas nav pat apspriežams!Nekur tu nedosies,tev jāpaliej šeit un punkts!"
Viņš pilnībā mani apklusināja un devās prom uz skatuves pusi notiekti,lai uzstātos ar savu runu.
Tēvs-"Paldies visiem,kas šeit ieradās,lai šodien būtu kopā ar manu lielisko metu,kurai paliek 18."visi man aplaudēja un uzgavilēja"Neit,es vēlos pateikt tev lielu paldies,ka esi bijis kopā ar manu meitu un atbalstījis viņu.Paldies arī par dāsno dāvanu,kura tiks noguldīta Kylijas mantojumā.Es jums abiem dodu savu svētību!"viņš sniedza mikrofonu Neitam,kurš tāpat kā pārējie lūkojās uz mani.Mana sirds dauzījās kā palēninājumā,likās,ka visa pasaule sāk apstāties līdz es izdirdēju šos vārdus...
Autora piezīme
Centos saglabāt nelielu intrigu,neko vairāk neteikšu,jo jūs jau noteikti nojaušat kas notiks!😉
Ar cieņu K

Sapnis,kas izgaisa pārāk ātri.Où les histoires vivent. Découvrez maintenant