Apmulsums(2.)

455 57 0
                                    

Es ieskrēju numuriņā un Džastins jau nāca uz izejas pusi.
Es-"Kas notiek?"
Dž-"Dilans teica,ka ir atnākušas atbildes par dziesmām!"
Es-"Vai viņš minēja kaut ko konkrētu?''
Dž-"Nē,bet teica,lai mēs pēc iespējas ātrāk dodamies turp!"
Dodoties lejā un visu ceļu mašīnā starp mums valdīja tāds uztraukums,ka es vairs nespēju domāt par šī rīta notikumu.Ierodoties studijā ,Dilans mūs jau gaidīja.
D-"Nu,kur jūs tā kavējāties?Es nespēju vairs sagaidīt,kad uzzināsim lēmumu!"nepacietīgi.
Mēs devāmies uz viņa kabinetu,datorā bija atvērts e-pasts ar nelasītu ziņu.Viņš piegāja un to atvēra.
Ar lielu klusuma pauzi,kas varēja liecināt par neveiksimi viņš iebļāvās-"Apsveicu!Jūs to paveicāt!"
Es nespēju noticēt savām ausīm arī Džastins nespēja slēpt prieku.
Es-"Ko?"iespiedzos.
D-"Jūsu dziesmas ir pieņemtas!"
Es nespēju sevi kontrolēt un apķēros ap Džastina kaklu viņš mani saspieda cieši.
Dž-"Mēs to paveicām ,mazā!"
D-"Mums tas ir jānosvin!Šovakar dosimies uz klubu!"
Mēs viens otru atlaidām,es nebiju īsti priecīga par šo domu,jo nekad neesmu bijusi tādā vietā un pieredze ar daudz dzērušiem cilvēkiem man ir ļoti bēdīga.
Dž-"Lieliski!"
Visi bija sajūsmā,bet manī bija dalītas emocijas.Kad nonācām viesnīcā es sāku gatavoties vakaram,Dilans piekodināja ģērbties smalki,jo būšot daudz fotogrāfu.Es pat nezināju vai man ir tāds apģērbs.Pēc ilgiem meklējumiem atradu,manuprāt,piemērotu kleitu,kad to uzvilku gribēju zināt Džastina domas.

Pēc ilgiem meklējumiem atradu,manuprāt,piemērotu kleitu,kad to uzvilku gribēju zināt Džastina domas

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Es iznācu no vannasistabas-"Vai būs labi?''
Viņa acis bija kā piekaltas man-"Tu izskaties bu..."tieši tajā brīdī atvērās istabas durvis.
Markuss-"Jūs esat gatvai?"
Džastins novērsa acis no manis-"Jā."
M-"Tu izskaties burvīgi,Kylij."es sevī sajutu tādu nepatīkamu sajūtu-vilšanos.
Es centos to neizrādīt-"Paldies."
Visu ceļu mašīnā Markuss runāja ar Džastinu,tas man bija liels pārsteigums.Kad piebraucām pie kluba,tur tiešām bija daudz fotogrāfu.Kluba atmosfēra bija jautra un visi dejoja.Mūs uzreiz aizveda uz VIP zonu,kurā bija Dilans.
D-"Nu,tad par jūsu panākumiem!"
Mums katram tika pasniegtas glāzes.Man nepatīk dzert,bet es zināju,ka būtu nepieklājīgi atteikties.Dzēriens bija tiešām stiprs,bet es saņēmos un to izdzēru.Aiz manis atskanēja pazīstama balss-"Kylij?"
Es pagriezos un tā bija Džidžī-"Čau!"apskāvu viņu.Visu vakaru mēs runājām un dzērām,man vēl nekad nebija bijis tik jautri.Dzērieni nāca viens pēc otra un es jau vairs nespēju atcerēties cik daudz es izdzēru,tad mana bilde pārtrūka.

Dzērieni nāca viens pēc otra un es jau vairs nespēju atcerēties cik daudz es izdzēru,tad mana bilde pārtrūka

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.
Sapnis,kas izgaisa pārāk ātri.Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang