Apmulsums(4.)

494 57 0
                                    

Viņš pienāca man klāt un lūkojās manās acīs,es jutu kā mūsu sejas tuvojas viena otrai...Tad pēkšņi atskanēja skaļi klauvējieni pie durvīm.Džastins samiedza acis.
Dž-"Iekšā."
Pie durvīm es pamanīju Markusu
M-"Čau.Nācu apraudzīt Kyliju pēc vakardienas."viņš man uzsmaidīja.
Es-"Paldies,man viss ir kārtībā."
Markuss ienāca iekšā-"Varbūt varam aizbraukt pusdienās?"
Ak,nē jau atkal,šoreiz,ja es atteiktos viņš tiešām apvainosies,bet es negribu nekur doties,man vēl jāsagremo vakardienas pārdzīvojumi.
Viņš uz manis skatījās gaidot atbildi-"Nu,vispār..." paldies Dievam iezvanījās Džastina telefons un es pavērsos pret viņu.
Dž-"Jā?"....."Labi,mēs tūlīt būsim."nolika klausuli.
Dž-"Nu pat zvanīja Dilans un teica,lai mēs braucam pie viņa."
Markuss izskatījās vīlies un nopūtās-"Nu,tad braucam!"
Es paņēmu savu jaku un devos ārā,kā jau ierasts Markuss mani visur palaida pa priekšu.
Studijā
Mēs devāmies uz Dilana kabinetu.
D-"Sveiki!Ceru,ka pēc vakardienas esiet atguvušies un gatavi darbam."
Es-"Protams!"
D-"Man ir dziesma priekš tevis Kylij ar videoklipa scenāriju,ir laiks pasaulei parādīt tavu seju."
Es-"Lieliski!"biju priecīga.
D-"Tas ir duets,kuru visticamāk tu varētu izpildīt kopā ar Markusu,bet es vēl neesmu  100% drošs."viņš visu apstāstīja ,kas un kā notiks,cik ilgu laiku aizņems un tad izskanēja vārdi-"Beigās būs kaislīgs skūpsts."
Mana sirds sāka dauzīties lēnāk.
Es-"Skūpsts?"izbrīnīta
D-"Tevi tas pārsteidz?Šovbiznesā mums jārada,kas tāds,lai būtu par ko runāt."viņš iesmējās.
Kad devāmies atpakaļ uz viesnīcu es visu ceļu knibināju savus nagus,jo biju ļoti uztraukusies.
Kad nonācām numuriņā mans uztraukus joprojām nezuda.
Dž-"Kas tev ir?"nevarēju ciest,ka viņš uz mani tā skatījās.
Es-"Viss kārtībā."
Dž-"Jā,kā tad!"man tik ļoti riebās,ka viņš man redzēja cauri"Tu uztraucies par skūpstu."viņš smīnēja"Pag tu vēl nekad neesi skūpstījusies?"
Man riebās,ka viņš visu laiku smejas par to cik es esmu nepieredzējusi.
Es-"Jā,un?!Smejies,droši..tev ,taču tik ļoti labi sanāk!"es pielēcu kājās.

tev ,taču tik ļoti labi sanāk!"es pielēcu kājās

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Viņš uzreiz pieskrēja man klāt un apturēja.
Dž-"Piedod,es esmu idiots."skatījās manās acīs"Vienkārši šis viss mani mulsina,neesmu radis,ka meitenes tavā vecumā ir...bet tev ar to vajadzētu lepoties."viņš tik mierinoši runāja.Es atkal apsēdos krēslā.
Es-"Es negribu skūpstīties ar Markusu."nopūtos.
Džastina skatapunkts
Doma,ka viņa skūpstīsies ar Markusu mani galina nost,es pat nesaprotu kāpēc!Nē,tu saproti gan!Ahhh,es varētu būt duetā ar viņu,tad viņa skūpstītu mani,šī doma man daudz labāk iet pie sirds,bet man nepatīk dziedāt,man tik ļoti riebjas dziedāt...Džastin saņemies,tas būs tā vērts,viņas skūpsts ir tā vērts.
Kylijas skatapnkts
Nez par ko viņš tā domā.
Es-"Džastin?"
Dž-"Mh."attapās.
Es uz viņu vērīgi lūkojos.
Dž-"Es varu dziedāt ar tevi duetā."es uz viņu skatījos neticīgām acīm"Nu beidz,mēs viens otru esam redzējuši kailus,tāpēc tev nebūs no kā kaunēties!"
Es atkal nosarku.Viņš tikai pasmīnēja.
Dž-"Bet,ja tu vēlies Markusa siekalas uz visas savas sejas,tad, lūdzu."
Es-"Ko?"
Dž-"Nu,beidz..itkā tu to neredzi!Viņš ap tevi lēlkā kā mazs kucēns."
Es-"Izbeidz!"
Dž-"Labi,labi,tad vienojušies?"
Es uz viņu skatījos domīgu seju.

Sapnis,kas izgaisa pārāk ātri.Where stories live. Discover now