Man vienmēr ir patikušas valentīndienas.Tajā visā ir kas īpašs-diena,kad valda neparasta gaisotne.Man patīk kā mīļpilnās lietiņas rotā veikalu skatlogus un mazos stendus.
Parasti valentīndienā es saņēmu kartiņas un šokolādes konfektes,bet šī valentīndiena...Mani apsveica draugi,fani,bet tas nav tas!
Es sēdēju aizsapņojusies grimmētavā,kamēr vizāžisti un frizieri rosijās ap mani.Šis bija koncerts,kurā man bija jāiepriecina citi,jārada šī burvības pilnā gaisotne.
Džastina skata punkts.
Viss bija nokārtots- lidmašīnas biļete rezervēta,viesnīcas nummuriņš arī,tagad man tikai bija jāsagaida pats galvenais.
Dilans sēdēja uz mīkstā krēsla un lūkojās tā itkā es būtu nepieskaitāms.
D-"Nu,vecīt!Tu esi nenormāls!"
Es-"Kāpēc?"
D-"Tu,taču apzinies,ka pastāv iespēja,ka viņa atkal tevi atšūs!"
Es-"Bet pastāv tik pat liela iespēja,ka nē!"pauze"Es esmu gaidījis jau pus gadu,devu viņai mieru un brīvību,tagad ir īstais laiks ,lai rīkotos!"
D-"Bet,ja nu..."
Es-"Vecīt,es viņu mīlu!Tas izsaka visu!"Pēc vairākām stundām
Džidžī-"Uztraucies?"
Es-"Nē,ne tik ļoti kā parasti!"
Dž-"Tu izskaties nomākta."
Es-"Drīzāk vīlusies!Es zinu,ka pati teicu...bet,tomēr dziļi sirdī cerēju,ka..."
Džidžī mani apskāva-"Viss būs labi!Saņemies un neļau tam sevi atkal nospiest!Tu esi stipra un tev nevajag..."
Es-"Labi,jau labi!Es sapratu!"pasmaidīju.
Dž-"Tagad ej un iededz viņu sirdīs liesmiņas,pats galvenais..savējā arī!"Es uzkāpu uz melnās platformas un dzirdēju kā pūlis sāk gavilēt aizvien skaļāk.
Es-"Nu,tad aiziet!"
Markusa skata punkts
D-"Nu,brāl,lai veicas!"uzsita man pa plecu.
Es ātri steidzos,jo laika vairs nebija daudz.Mana sirds dauzījās un prāts bija kā piepildīts ar vati.Kad lidmašīnas durvis aizvērās,tad uztraukums tikai sāka augt!Kylijas skata punkts
Es liku apstādināt mūziku un pārtraucu dziedāt.Pūlī bija manāms neliels apjukums.
Es-"Piedodiet!Šis nav pareizi!Es dziedu par mīlestību,par sajūtu,lai jums tā piepildītu sirdis.Tas ir labi,skaisti,bet...manējo tā nepilda.Šī diena ir domāta,lai mīlētu un būtu mīlēts."pūlis uzgavilēja,taču apmulsuns nebija zudis"Ir kāds cilvēks,kuru es ļoti mīlu un kurš mīl mani,vismaz es ceru,ka vēl mīl.Piedodiet,bet nebūtu pareizi,ja es šeit paliktu.Man ir jādodas pie viņa,lai viņš piepildītu mani ar šīm sajūtām vai arī salauztu manu sirdi."Es redzēju Džidžī sejā lepnumu un prieku.
Es-"Bet neuztraucieties,nekas nav beidzies.Jūs turpinās priecēt kāda lieliska dziedātāja,kura jums neļaus zaudēt mīleatības gaisotni!Džidžī,nāc un priecē mūs!"To pateikdama es skrēju nost no skatuves un operatori viņu stūma virsū.
Dž-"Ak,Kai!"
Es-"Piedod..."
Dž-"Nē!Brauc uz lidostu,es jau visu sagatavoju!"viņa mani apskāva.
Es-"Bet..."biju neizpratnē.
Dž-"Steidzies,nu!"