Μερικές φορές διαχειριζομαστε λάθος τα συναισθήματα και την ψυχολογία μας. Δε μπορούμε να τιθασευσουμε το μέσα μας κάτι που φυσικά δε μας βγαίνει σε καλό! Αυτό έχει ως αποτέλεσμα την πτώση της αυτοπεποίθησης μας και έτσι περνάμε μία μικρή " κατάθλιψη " του τύπου για πόσο ακόμα θα μπορώ να αντεχω να πηγαίνω στη δουλειά,το σχολείο κτλ για πόσο ακόμα είμαι υποχρεωμένη να συνεχίζω να κοιταω τους ίδιους αντιπαθητικους ανθρώπους στα μάτια; Δε περιμένω τίποτα από τη καθημερινότητα γιατί κάνω τα ίδια πράγματα συνεχως. ΣΥΝΕΛΘΕ! Ίσως να χρειάζεσαι βοήθεια και να μη μπορείς να το κάνεις αυτό μόνη σου αλλά γι αυτό γράφω αυτό το άρθρο για να σε βοηθήσω να ξεπεράσεις ότι σε απασχολεί! Διάβασε προσεκτικά τις παρακάτω συμβουλές και σκεψου ΘΕΤΙΚΑ!
1. Σεβάσου αυτό που είσαι
Πριν καταλάβεις το πως να αγαπάς τον εαυτό σου, πρέπει πρώτα να μάθεις να τον σέβεσαι. Σταμάτα να εστιάζεις στις αρνητικές πτυχές σου και επικεντρώσου σε αυτά που είσαι καλός. Είμαστε όλοι άνθρωποι και όλοι μας έχουμε τις αδυναμίες μας και τις καλές μας πλευρές. Αυτές υπάρχουν, είτε οι άλλοι τις βλέπουν, είτε όχι. Αν εσύ βλέπεις την αρνητική σου πλευρά, ξεχνάς ό,τι υπέροχο μπορεί να έχεις και μπορείς να μοιραστείς με τους άλλους.
2. Άρχισε να αγαπάς τον εαυτό σου
Η αγάπη και η ευτυχία έρχονται από μέσα. Μόνο αν ανοίξεις τα μάτια σου και αρχίσεις να βλέπεις τα καλά σου στοιχεία, τότε μόνο θα απολαύσεις τις ομορφιές της ζωής. Αν ο αυτοσεβασμός σου είναι "χαμένος" και δεν ψάξεις να τον βρεις, θα είναι πολύ δύσκολο να σε αγαπήσεις ή να πάρεις την αγάπη που αξίζεις από τον κόσμο γύρω σου.
3. Πίστεψε στον εαυτό σου αποφασιστικά
Κάθε μεγάλο ταξίδι, ξεκινά από ένα απλό βήμα. Μπορεί τώρα να νιώθεις πιεσμένος, δυσαρεστημένος και να είσαι σε αδιέξοδο. Αλλά αν είσαι πραγματικά αποφασισμένος να το αλλάξεις, μπορείς από την ίδια κιόλας στιγμή. Συγκεντρώσου στο να αρχίσεις θετικές αλλαγές από λίγο κάθε μέρα, σύμφωνα με τα ζητήματα που σε απασχολούν, όπως π.χ. εργασία, υγεία, ή ακόμα και τα όνειρά σου. Ό,τι κι αν είναι, προσδιόρισέ το και προχώρα με όλη σου την καρδιά. Τα κίνητρα "χρωματίζουν" αλλιώτικα τη διάθεσή μας, μας δίνουν δύναμη και ενέργεια, ενδιαφέρον για τη ζωή και μας ανανεώνουν.
4. Σήκω από τον καναπέ
Βελτίωσε την φυσική σου κατάσταση, γιατί αυτό θα έχει αντίκτυπο και στην ψυχική σου. Ακόμα και αν δεν είσαι της γυμναστικής και των σπορ, δεν πειράζει. Βγες για περπάτημα, μόνος ή με παρέα. Κολύμπησε, τρέξε, χόρεψε, κάνε δουλειές στο σπίτι. Μην πάρεις το αυτοκίνητο, αλλά πήγαινε στον προορισμό σου με τα πόδια αν δεν είναι πολύ μακριά ή εκτός της περιοχής σου. Ανέβα με τις σκάλες, αντί για το ασανσέρ. Βρες ένα σπορ που παράτησες μικρός και σε ευχαριστούσε και άρχισε το ξανά. Κάνε γιόγκα, που βοηθάει σώμα και ψυχή. Το θέμα είναι να ξεφύγεις από την καθιστική ζωή, η οποία συμβάλει φοβερά αρνητικά στο άγχος και την κατάθλιψη. Τα οφέλη θα είναι πάρα πολλά. Θα νιώσεις άλλος άνθρωπος, η αυτοπεποίθηση σου θα ανέβει και η διάθεσή σου θα βελτιωθεί, όπως, φυσικά και η σωματική σου υγεία.
BẠN ĐANG ĐỌC
Happy Vlogger
Ngẫu nhiênΘέματα που μας απασχολούν , νέες δημιουργίες, φρεσκιες προτάσεις, ψυχολογία, ομορφες εικόνες, αισιόδοξα Vibes. Όλα θα τα βρείτε εδώ στο ανανεωμένο μπλογκ μου! Happy Vlogger για να ξεκινήσεις την μέρα σου όμορφα? ©Please don't copy