Γεια σας και καλωσορίσατε στο Μπλογκ μου
Ελπίζω να είστε όλοι πολύ καλά και την προτελευταία μερα του 2018 να περνάτε τέλεια💋
Σήμερα θα δουμε αν τελικά αλλάζει ο άνθρωπος 💙 εσεις τι λετε;
Η προσωπικότητα, στο πέρασμα του χρόνου εξελίσσεται και εδραιώνει όλο και μεγαλύτερες αντιστάσεις σε αλλαγές. Οπότε, τις περισσότερες φορές, οι προβληματικές προσωπικότητες δεν θα αλλάξουν τον τρόπο που έχουν μάθει να σχετίζονται με τους άλλους αν το κόστος του συνήθους τρόπου που λειτουργούν δεν έχει αρχίσει να γίνεται μεγαλύτερο των οφελών. Για παράδειγμα, οι άνθρωποι που χρησιμοποιούν χειρισμούς στην επικοινωνία τους με τους άλλους ανθρώπους, μπορεί να εγκαταλείψουν τις τακτικές ελέγχου, την αποφυγή των ευθυνών και την πρόκληση εντυπώσεων όταν αυτές οι τακτικές δεν τους κάνουν πλέον λειτουργικούς. Την στιγμή δηλαδή που πλέον οι περισσότεροι από αυτούς που τους συναναστρέφονται, έχουν καταλάβει κάποια στοιχεία που δεν ωφελούν την σχέση τους με αυτό τον άνθρωπο και αρχίζουν να «επιβάλλουν» νέους τρόπους επαφής μαζί του, ο χειριστικός άνθρωπος μπορεί να αρχίζει να συνειδητοποιεί ότι οι προηγούμενες στρατηγικές του απλά δεν του φέρνουν αυτό που κατάφερνε μέχρι πρώτινος.
Ορισμένες φορές, όταν μια προβληματική συνήθεια στην συμπεριφορά κάποιου εγκαταλείπεται, μπορεί να εμφανιστούν άλλες και μάλιστα πιο προβληματικές. Αν λοιπόν αναφερθώ πάλι στις χειριστικές προσωπικότητες τις οποίες θα μπορούσαμε να ονομάσουμε και κεκαλυμμένες – επιθετικές, είναι αυτοί οι χαρακτήρες που εμφανίζουν μια ανισσοροπία όσον αφορά το πόσο συχνά, πόσο έντονα, και πόσο ατίθασα κυνηγούν την κυριαρχία και τον έλεγχο. Και οι χειριστικοί κυνηγούν αυτούς του στόχους συνήθως μέσω έμμεσων οδών. Αλλά όταν οι έμμεσες οδοί δεν είναι πλέον αποτελεσματικές, μπορούν πολύ εύκολα να στραφούν σε πιο άμεσες και πιθανώς επικίνδυνες. Άρα, απλά και μόνο επειδή κάποιος έχει εγκαταλείψει τις χειριστικές τακτικές του δεν σημαίνει απαραιτήτως ότι έχει διαχειριστεί τις επιθετικές τάσεις του που ευθύνονται για τα προβλήματά του.
BẠN ĐANG ĐỌC
Happy Vlogger
Ngẫu nhiênΘέματα που μας απασχολούν , νέες δημιουργίες, φρεσκιες προτάσεις, ψυχολογία, ομορφες εικόνες, αισιόδοξα Vibes. Όλα θα τα βρείτε εδώ στο ανανεωμένο μπλογκ μου! Happy Vlogger για να ξεκινήσεις την μέρα σου όμορφα? ©Please don't copy