I want to thank...myself 😉... Αυτοεκτιμηση~Ακμη~ Σιδερακια~Εφηβεια~Φιλια

67 10 0
                                    

Γεια σασ και καλοσωρισατε σ ένα ακόμη κείμενο αυτού εδώ του μπλογκ! Ήρθε το καλοκαίρι εδώ και αρκετό καιρό αλλά ποτέ δεν είναι αργά να αναλύουμε κάτι που θα σε βοηθήσει όλες τις εποχές του χρόνου!

~ Αυτοεκτίμηση ~

Το να εκτιμας , να αγαπασ και να σέβεσαι τον εαυτό σου είναι κάτι πολύ πολύ όμορφο και σημαντικό κάτι το οποίο πρέπει να έχουμε στουσ στόχους μας. Εναι μεν κατι δύσκολο μεχρι να βάλεις στο μυαλό σου την έννοια της αυτοεκτίμησης, της αυτοπεποίθησης, της αγάπης, του σεβασμού στον εαυτό σου.

Το καλοκαίρι ή αλήθεια είναι ότι "δείχνουμε" περισσότερο από το χειμωνα -προφανως- το σώμα μας κάτι που μερικές φορές μπορεί να μας κάνει να αισθανόμαστε ανασφάλεια για την εμφάνιση και τα κιλά μας. Βγάλε το αυτό από το μυαλό σου. Τα κιλά είναι δικά σου και κανενας μα κανένασ από το φιλικό ή οικογενειακό σου περιβάλλον δεν έχει δικαίωμα να κρίνει εσένα και την εμφάνιση σου. Αν αρέσεις στον ίδιο σου τον εαυτό έτσι ακριβώς όπως είσαι τότε πολύ απλά μην αλλάξεις τίποτα απολύτως παρά τα σχόλια των γύρω σου.

...Γιατί όπως λέμε σε αυτό το μπλογκ. Αγάπα τον εαυτό σου💖

~ Ακμή ~ Εφηβεια

Τα σπυρακια είναι κάτι εκνευριστικο το ξέρω και σε καταλαβαίνω απόλυτα! Είναι όμως κάτι απολύτως φυσιολογικο λόγω της εφηβείας. Αυτό το στάδιο θα το περάσεις και θα το ξεπεράσεις με τον καιρό. Για παράδειγμα υπήρξαν φασεις στη ζωή μου που είχα σπυρακια ήταν κάτι εμφανές πλέον όμως αυτό το καλοκαίρι και από τον Μαιο περίπου τα σπυρακια μου έχουν φύγει σχεδόν εντελώς. Ούτε εγώ καταλαβαίνω πως έγινε αυτό! Εάν θέλεις να περιποιηθεις την επιδερμίδα σου, τα σπυρακια σου και ταυτόχρονα να μυριζεις και ωραία τότε χρησιμοποίησε ένα ειδικό σαπούνι το οποίο θα σε βοηθήσει να καταφέρεις με τον καιρό να διώξεις τις ατέλειες του προσώπου σου ( που μπορεί να μην είναι μόνο σπυρακια αλλά και παπάδες ή μαύρους κύκλους ). Όμως σημαντική είναι και ή ενυδάτωση της επιδερμίδας! Σε αυτό θα βοηθήσει όχι μόνο το πολύ νερό αλλά και ειδικές ενυδατικες κρεμες ή μάσκες προσώπου ή αλλιώς Scrab τα οποία θα αναζωογονησουν την επιδερμίδα σου και θα σου χαρίσει λάμψη !

Η εφηβεία είναι ένα στάδιο μεταβατικό κατά τη διαρκεια του οποίου οι συμπεριφορα μας μπορεί να αλλάξει κατά περιόδους ανάλογα με το τι ζούμε. Ίσως να υπάρξουν μικροτσακωμοι με τους γονείς ή τις φίλες σου, νεύρα, απότομη αλλαγή της διάθεσησ κτλ . Αυτό βέβαια δεν είναι απαραίτητο ότι θα γίνει σε όλους απλά καλό θα ήταν να είσαι προετοιμασμένη και ενημερωμένη έτσι ώστε να μπορέσεις να συγκρατήσεις τον εαυτό σου.

~ Σιδεράκια ~

  Το κεφάλαιο σιδεράκια ειναι κάτι που απασχολεί τους περισσότερους εφήβους γι αυτό και θα θιξουμε αυτό το θέμα. Βεβαια εγώ δεν έχω βάλει σιδεράκια γιατί δε χρειάστηκε οπότε δεν μπορώ να καταλάβω την αίσθηση που μπορεί να έχουν τα σιδεράκια στο στόμα σου. Όμως αν χρειαζόταν σίγουρα θα ρισκαρα και θα τα εβαζα αφού βοηθούν να αποκτήσεις ένα χαμόγελο καλύτερο συγκριτικα με το χαμόγελο που είχες πριν λίγο καιρό φυσικά πριν βάλεις τα σιδεράκια.

Αν είναι να βάλεις σιδεράκια στο μέλλον ή συντομα απλά να σκεφτείς ότι θα τα βάλεις για ένα μικρό χρονικό διάστημα και θα σε ωφελήσουν σίγουρα. Θα σου χαρίσει ένα χαμόγελο ακαταμάχητο οπότε αξίζει τον κόπο!

Εύχομαι να περάσετε καταπλητικα , να απολαύσετε αυτές τις όμορφες , καλοκαιρινές, ξέγνοιαστες, δροσερες, ζεστές στιγμές με την ψυχή σας και να επανέλθετε στο πρόγραμμα σασ δριμύτεροι και πιο ξεκούραστοι από ποτέ!

Σας ευχαριστώ που είστε εδώ δεν το θεωρώ σε καμία απολύτως περίπτωση δεδομένο😉

Σασ φιλω💋

Με αγάπη Ιωαννα💏

• Το κείμενο γράφτηκε από εμένα •

Happy VloggerOnde histórias criam vida. Descubra agora