Γεια σασ και καλοσωρισατε σε ένα ακόμη κείμενο αυτού εδώ του μπλογκ. Σήμερα θα σασ πω κάποια πράγματα πιο προσωπικά. Πως θα είναι ή δική μου φετινή σχολική χρονιά; ( Όχι δε θα ναι συνηθισμένη )
Οσον αφορα το σχολείο ειναι ή τελευταία μου χρόνια στο Γυμνάσιο οπότε θα προσπαθήσω να περάσω όσο καλύτερα γίνεται , χωρίς εντάσεις , στενοχώριες, τσακωμούς. Όχι ότι όλα αυτά γίνονταν και πριν απλά αυτό που θέλω να πω είναι ότι όσο μέγαλωνουμε πρέπει να προσέχουμε όλο και περισσότερο τι λέμε, πως το λέμε και τι κάνουμε γιατί οι άνθρωποι δυστυχώς παρεξηγουν!
Φέτος το καλοκαίρι έβαλα στο μυαλό μου αρκετά πράγματα και πλέον είμαι 100% σίγουρη πως έχω βρει τις ισορροπίες μου. Θα θελα να σου δώσω εσένα που διαβαζεις αυτήν ακριβώς τη στιγμή αυτό το κείμενο να διώξεις τους τοξικούς ανθρωπους από την ζωή σου. Ίσως εκείνοι να είναι ο λόγος που χαλασ τη διάθεση σου η οποία κατά τα άλλα είναι θετική. Μην καταπιεζεσαι έχοντας στο πλευρό σου άτομα πο δε συμπαθείς ή που απλώς οι χαρακτήρες σασ δε κολλάνε. Δε λέω να τσακωθηκατε, απλά να κρατήσεις μία απόσταση. Από τα λόγια μέχρι τη πραξη είναι δύσκολο το ξερω! Μετά όμως από πολλή σκέψη και με τη βοήθεια δικών σου ανθρώπων πχ οικογένεια, τότε βγάλε τα συμπεράσματα σου!
Άλλο ένα σημαντικό κεφάλαιο φέτος είναι ότι θα δώσω Lower ( σωστά δε το γράφω; ). Οπότε θα δώσω τον καλύτερο μου εαυτό για να πετύχω το στόχο μου. Αυτή ή χρονιά ίσως να είναι ή τελευταία που μαζί μου στο φροντιστήριο θα είναι ή κολλητη μου φίλη, οπότε θα μαστε πιο συγκινημένοι όλοι στα τέλη της χρονιάς.
Η κολλητη μου , μου στάθηκε σε πολύ δύσκολες και όμορφες στιγμές, είναι ένας άνθρωπος που ποτέ δε θα μ έλεγε ψέματα και όλα τα λέει έξω απ τα δόντια. Αυτό είναι κάτι που αγαπώ σ αυτήν! Έχει απίστευτο χιούμορ και απλα λατρεύω τον τρόπο με τον οποίο κολλάμε μεταξύ μας από το πρώτο λεπτό! Ακόμα κι αν έχουμε να βρεθούμε 3 μήνες με το που θα βρεθούμε θα γίνει χαμός! Γνωριζομαστε αρκετά χρονια από το φροντιστήριο ειναι ότι καλύτερο!
Έχω κι άλλα πράγματα που θα συμβούν φέτος αλλά δε γίνεται να τα λέμε κι όλα! Κάποια πράγματα καλό θα είναι να τα κρατάμε για τον εαυτό μας γιατι πολύ απλά χρειάζεται να τα γνωρίζουμε μόνο εμείς.
Σασ ευχαριστω που είστε εδώ δε το θεωρώ δεδομένο!
Το κείμενο γράφτηκε από εμένα!
ΕΡΩΤΗΣΗ
ΠΩΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΦΕΤΙΝΗ ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ?
ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΘΕΜΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΧΟΡΤΑΣΤΙΚΟ ΚΑΙ ΑΠΟΛΑΥΣΤΙΚΟ. ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΘΑ ΜΕ ΓΝΩΡΊΣΕΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ!
VOCÊ ESTÁ LENDO
Happy Vlogger
DiversosΘέματα που μας απασχολούν , νέες δημιουργίες, φρεσκιες προτάσεις, ψυχολογία, ομορφες εικόνες, αισιόδοξα Vibes. Όλα θα τα βρείτε εδώ στο ανανεωμένο μπλογκ μου! Happy Vlogger για να ξεκινήσεις την μέρα σου όμορφα? ©Please don't copy