Γεια σας! Καλωσορίσατε στο μπλογκ μου! Σημερα εχουμε να συζητήσουμε καποια πραγματάκια σχετικα με τις σχεσεις , τις αγαπες, τις αληθειες και τις ψευδαισθήσεις!
Ειστε έτοιμοι; Παμε να ξεκινησουμε....
Αληθινη αγαπη...
Δυσκολο πράγμα να βρεις συντροφο ( σωστο συντροφο ), ποσο μαλλον να ανακαλύψεις αν ο άνθρωπος που εχεις μπροστά σου ειναι η αληθινη αγαπη και δεν είσαι απλα μαζί του απο την ανάγκη σου να κανεις απλα μια σχεση...
Αληθινη αγάπη σημαίνει να κοιτάς τον αλλον και να νιωθεις χιλιες πεταλουδες στο στομαχι σου - οσο παραξενο και αν σου ακουγεται αυτο ειναι η αληθεια, το συναισθημα αυτο είναι μοναδικό- , θελεις να του μιλας συνέχεια και για ωρες, μολις βλεπεις ενα μηνυμα του νιώθεις εναν σφιχτό κομπο στο στομαχι και αισθάνεσαι πως η καρδια σου παει να σπασει! Αν εχεις αυτες τις ενδειξεις τοτε μάλλον κατι παιζει και δεν τον βλεπεις απλα σαν ενα φιλο!
Κι αν δεν ειναι η αληθινή αγαπη τι γίνεται ; Τρεχει κατι μ εμενα; Μ εκεινον; Μήπως η σχέση μας ειναι " ελαττωματικη "?
Μην ανησυχείς μπορει να εχεις το μυαλο σε καποιον αλλο με Τον οποιο περνατε πολλες ώρες μαζι και συνηθιζετε να κανετε κοινες δραστηριότητες! Γνώρισες πριν ενα χρονικο διάστημα καποιον και στα ζητησε σε ανυποπτο χρονο, τι θες να απαντήσεις δεν ξέρεις, αλλα του λες ναι για να δοκιμασεις να κανεις μια καινουργια αρχή στην ζωη σου! Δεν ειναι κάτι κακό οσο κι αν νιωθεις ενοχες απέναντι στον σύντροφο σου επειδη δεν εισαι 100% δοσμενη σε αυτόν και το μυαλό σου ορισμενες στιγμές ταξιδευει σε κάποιον αλλο, στον πρώην η στον ομορφο σερβιτορο που ειδες χθες στη βόλτα σου! Απλα δεν εισαι 100% έτοιμη για μια νεα σχεση αφου ενα μερος σου ανηκει σε καποιον αλλο, αυτο δε σημαινει οτι κοροϊδεύεις τον νυν άνθρωπο που εχεις διπλα σου! Ζητα του να σου δωσει λιγο χρόνο, να σεβαστει τα συναισθήματα σου και να μην σε πιεσει ποτέ γιατί ετσι απλα δε θα μπορέσεις να λειτουργησεις και η σχεση σας θα πεσει στον γκρεμο!
Κεφάλαιο ΠΡΩΗΝ, αυτο το κεφάλαιο ποναει περισσοτερο απο κάθε αλλο, αφου αφορα το παρελθόν σου αλλα και εναν άνθρωπο με τον οποιο είχες σχεση και εχτισες πολυ όμορφες αναμνησεις μαζι του. Τους πρώην τουσ σκεφτομαστε, τους ποναμε, πενθουμε τη χαμενη μας σχεση, αλλα τελικα καποια στιγμή προχωράμε! Μην καθεσαι σε μια γωνια κοιταζοντας το κινητό σου, περιμένοντας να δεις ενα μονο μήνυμα συγγνωμης και λύπης! Μην περιμενεις να γυρισει, γιατι πολυ απλά δε θα το κανει, αν σε ηθελε πράγματικα, αν ηθελε αληθινα να λειτουργήσει η σχεση σας τοτε απλα θα σ επαιρνε τηλέφωνο λιγες μέρες μετά το τελος σας, θα σου ζητούσε δευτερη ευκαιρία, θα εκανε τελοσ παντων κάποια κίνηση για να δειξει το ενδιαφέρον του...
Η απόσταση - για να λεμε την αληθεια - δεν βοηθα σε μια σχεση, την κάνει ακομα πιο δύσκολη, ακομα πιο περιεργη , ακομα πιο περιπλοκη! Η απόσταση ειναι ο εχθρος των σχέσεων που ορισμενες φορες ειναι και ανικητος! Συζήτησε τους προβληματισμούς σου με τον σύντροφο σου και βρειτε μια χρυσή τομη ώστε να νιωθετε και οι δυο πολυ καλα, κυριος παράγοντας ειτε εχεις σχεση απο αποσταση ειτε οχι ειναι να υπαρχει εμπιστοσύνη και κατανόηση μεταξυ σας!Θα έρθουν κι αλλα κεφάλαια σχετικα με τις σχεσεις και τις αγαπες που μας προβληματίζουν!
Ελπιζω να περνατε ομορφα💐
Νεο κεφάλαιο πολυ συντομα🌞
Φιλια πολλά
Ιωάννα💋
VOCÊ ESTÁ LENDO
Happy Vlogger
DiversosΘέματα που μας απασχολούν , νέες δημιουργίες, φρεσκιες προτάσεις, ψυχολογία, ομορφες εικόνες, αισιόδοξα Vibes. Όλα θα τα βρείτε εδώ στο ανανεωμένο μπλογκ μου! Happy Vlogger για να ξεκινήσεις την μέρα σου όμορφα? ©Please don't copy