Γεια σας και καλοσωρισατε σε ένα ακόμη κείμενο αυτού εδώ του μπλογκ! Σήμερα το θέμα μας είναι κάπως διαφορετικό από όλα τα υπόλοιπα. Σήμερα θα μάθετε τι κάνω το πρωί, ποια είναι ή πρωινή μου ρουτίνα και θα σασ δώσω και κάποιες έξτρα συμβουλές και Tips για την πρωινή σασ περιποίηση .
Συνήθως το πρωί ξυπνάω κατά τις 8-9 και κάτι. Οχι δεν ειμαι ο τύπος άνθρωπου που κοιμάται μέχρι το μεσημέρι.
Όταν λοιπόν θα πάω στο μπάνιο και θα κάνω τα σχετοκα μου ( ξέρετε εσείς 😂 ) θα αρχίσω να περιποιούμαι λίγο παραπάνω τον εαυτό μου , το πρωί γενικότερα επειδή νιωθω ότι ξεκινάει μία νέα, αισιόδοξη μέρα θέλω να είμαι κατάλληλα προετοιμασμένη. Πλενω πρώτα το πρόσωπο μου με νερό και ύστερα το πλένω με ένα ειδικό σαπούνι το οποίο είναι κατάλληλο για τον τύπο της επιδερμίδας μου😁. Έπειτα κάνω ένα μπανακι , και αν είναι ή μέρα που λουζομαι κάνω την κατάλληλη θεραπεία για τα μαλλιά μου εκτός από το να τοποθετησω και να κάνω ένα ελαφρύ μασάζ στο κεφάλι μου με το σαμπουάν . Αφού τελειώσω το μπάνιο μου βάζω τις κρεμουλες μου. ( Ναι τις βάζω κ εγω ) Αν μετά από καμιά ώρα έχω προγραμματίσει να βγω έξω τότε θα βάλω την αντηλιακη μου ( γιατί καλό είναι να την βάζουμε και το χειμώνα ) ! Αν όμως αποφασισω ότι θα κάτσω στο σπίτι βαζω την ενυδατικη μου. Ή επιδερμίδα μας το πρωί χρειάζεται ενυδάτωση και την κατάλληλη θεραπεία περιποίησης. Πριν ντυθω βάζω την Body Lotion μου.Ή πρωινή μου ρουτίνα τον χειμώνα γενικά δεν είναι κάτι το πολύ ιδιαίτερο είναι κάτι απλό, καθημερινό.
Πάνω στον τίτλο αυτού του κεφαλαίου σασ έγραψα My weekend winter morning routine! Όχι δε τα κάνω όλα αυτά όταν είναι καθημερινή και πρέπει να φύγω για το σχολειο! Να το ξεκαθαρίσουμε κ αυτό!
Ηρθε η ωρα να σασ δώσω μερικά μικρά χρήσιμα Tips για το πρωί!
• Όταν ξυπνάς καλό θα ήταν να πινεις ένα ποτήρι νερό ή με λίγες σταγόνες λεμονιού ή σκετο! Ο οργανισμός σου έχει αφυδάτωθει από τον βραδινό ύπνο και χρειάζεται να πιεις κάτι υγρό για να "καθαρίσεις"
• Το πρωινο είναι το βασικότερο γεύμα τησ ημέρας! Ειναι ένα σημαντικό κεφάλαιο για να ξεκινησεις τη μέρα σου! Πρέπει να φασ κάτι χορταστικό έτσι ώστε να σε κρατήσει όσο περισσότερο γίνεται.
• Ή σωστή διατροφή είναι κάτι πολύ πολύ σημαντικό που καλό θα ήταν να το ακολουθείσ σε συνδυασμό με τη γυμναστική για την καλή ψυχική και όχι μόνο υγεία σου!
• Ή ενυδάτωση του προσώπου και του σώματος σου είναι Επισησ κάτι που πρέπει να ακολουθείσ πίστα καθημερινά
Αυτό ήταν το κείμενο μασ για σήμερα. Ειπα να κάνω κάτι το διαφορετικό! Σας ευχαριστώ που είστε εδώ δε το θεωρώ καθόλου δεδομένο!
Το κείμενο γράφτηκε από εμένα
YOU ARE READING
Happy Vlogger
RandomΘέματα που μας απασχολούν , νέες δημιουργίες, φρεσκιες προτάσεις, ψυχολογία, ομορφες εικόνες, αισιόδοξα Vibes. Όλα θα τα βρείτε εδώ στο ανανεωμένο μπλογκ μου! Happy Vlogger για να ξεκινήσεις την μέρα σου όμορφα? ©Please don't copy