Γεια σας και καλοσωρισατε σε ένα ακόμη κείμενο αυτού εδώ του μπλογκ! Σήμερα θα σασ ταξιδεψω λίγο , θα κάνω το μυαλό σασ μα ξεφύγει απ τη κουραστική καθημερινότητα δειχνοντασ σας μέρη στα οποία πρέπει οπωσδήποτε να ταξιδεψετε γιατί..Αξίζει το κοπο!
Η πόλη της Βιέννης είναι ένας ακόμα λόγος να ταξιδέψει κανείς μόνος στην Αυστρία. Είναι η πόλη όπου μπορείς να «καλομάθεις» τον ευατό σου και να απολαύσεις υπέροχα γλυκίσματα στα μοναδικά της καφέ.
Το Dubrovnik στην Κροατία είναι μία εύκολη πόλη για τον ταξιδιώτη, ιδανική για πεζοπορία, επισκέψεις στα ιστορικά του κάστα και σε απίστευτες παραλίες με θέα την παλιά πόλη.
Η ζωή είναι απλά μαγική στα χωριά Cinque Terre στην Ιταλική Ριβιέρα. Πολύχρωμα σπίτια, σαγηνευτικό περιβάλλον από τα πιο μαγικά τοπία σε ολόκληρο τον κόσμο. Ποιος μπορεί να αντισταθεί σε τέτοια ομορφιά;
Η Νέα Ζηλανδία είναι ο παράδεισος του ταξιδιώτη που αναζητά την περιπέτεια. Bungee jumping, κρουαζιέρες, μονοπάτια για ποδηλασία και πεζοπορία δεν επιτρέπουν σε κανέναν να αισθανθεί μοναξιά.
Τα μοναδικά φιορδ της Νορβηγίας και ο υψηλός δείκτης ασφάλειας της χώρας κάνουν το σκανδιναβικό παράδεισο ιδανικό για τον μοναχικό ταξιδιώτη. Εξάλλου, και επίσημα η χώρα έχει το χαμηλότερο δείκτη εγκληματικότητας στον κόσμο.
Παρά το μικρό της μέγεθος, η Ελβετία με τα καταπληκτικά της τοπία σου… κόβει την ανάσα. Διαθέτει πολύ καλό σύστημα μέσων μαζικής μεταφοράς και είναι απόλυτα προσβάσιμη για όποιος επιθυμεί να ανακαλύψει τις μικρές της ομορφιές.
Η Costa Rica βρίσκεται στην κορυφή της λίστας με τις πιο ευτυχισμένες χώρες του πλανήτη και αυτό από μόνο του αποτελεί λόγο για να την επισκεφτεί κανείς.
Απολαύστε την ηρεμία του Ubud στο μαγευτικό Μπαλί και χαρίστε στον εαυτό σας την απόλαυση ενός από τα πολυάριθμα σπα παγκοσμίου φήμης.
Συγγνώμη που σε γράφω αρκετά άλλα λίγος ελεύθερος χρόνος βρε παιδιά! Άρχισαν όλες οι υποχρεώσεις πλέον
Σας ευχαριστώ πολύ που είσαστε εδώ δε το θεωρώ καθόλου δεδομένο!
Σασ φιλω💖
Τα λέμε στο επόμενο💖
Το κείμενο γράφτηκε από εμένα
Οι φωτογραφίες επεξεργάστηκαν από εμενα
KAMU SEDANG MEMBACA
Happy Vlogger
AcakΘέματα που μας απασχολούν , νέες δημιουργίες, φρεσκιες προτάσεις, ψυχολογία, ομορφες εικόνες, αισιόδοξα Vibes. Όλα θα τα βρείτε εδώ στο ανανεωμένο μπλογκ μου! Happy Vlogger για να ξεκινήσεις την μέρα σου όμορφα? ©Please don't copy