Ομοφυλοφιλια

80 5 5
                                    

Γεια σασ και καλοσωρισατε σε ένα ακόμη κείμενο αυτού εδώ του μπλογκ! Σήμερα θα μιλήσουμε για ένα θέμα που στη σημερινή κοινωνία είναι ακόμα ταμπού. Την ομοφυλοφιλία. Θα ήθελα να σασ εκφράσω τις απόψεις μου επάνω στο συγκεκριμένο θέμα!

Καταρχήν δεν επιβάλλομαι σε κανέναν! Ούτε προσπαθώ να αλλάξω τη γνώμη ή τη στάση ζωής κανενός!Απλά εδώ σ αυτό το μπλογκ αλλά και σ ολόκληρο τον πλανήτη έχουμε ελευθερια να λέμε και να ακούμε τις απόψεις πολλών ανθρώπων!

Τις τελευταίες μέρες βλέπω και σ άλλες ιστορίες ότι μιλάτε για την ομοφυλοφιλία λες και είναι μία ασθένεια που όταν κάποιος την κολλήσει έρχεται ή καταστροφή! Άλλοι πάλι γράφουν σχόλια πιο "απελευθερωμένα" άλλοι σχολιάζουν και λενε τους άλλους ρατσιστές.

Εδώ θα σασ παρακαλεσω πολύ αν είναι να γράψετε κάτι στα σχόλια να μην προκαλεσετε κάποιους μικροτσακωμους!
Είμαστε εδώ για να ακούσουμε πολλές διαφορετικές απόψεις! Όχι για να κρίνουμε!

Λοιπόν επιστρέφω στο θέμα που θα δούμε σήμερα! Η ομοφυλοφιλία. Όλοι ξερουμε τι ειναι. Έχουν γίνει διάφορα events Πχ τα Prides τα οποία έχουν διεξαχθεί και στην Ελλαδα!

Προσωπικά δεν έχω τιποτα με τους ανθρώπους που επιλέγουν την συγκεκριμένη στάση ζωής γιατί ουσιαστικά είναι στάση ζωής που κρατούν. Στις μέρες μας όμως υπάρχει αυτός ο διαχωρισμοσ μεταξύ ομοφυλόφιλου και στρέιτ. Γιατί γίνεται αυτό; Μπορεί να μου πει κανείς γιατί γίνεται αυτό; Το θεωρείται φυσιολογικό; Λέμε ότι δε πρέπει να κρίνουμε τους ομοφυλόφιλους όμως γιατί οι στρέιτ και οι γκέι κρίνονται μεταξύ τους;

Σεβαστές οι επιθυμίες του κανενός ιδιαίτερα στη πρόσωπικη του ζωή! Απλά θα ήθελα να σασ ρωτησω γιατί τόση μεγάλη προβολή; Είδατε τους στρέιτ να διαδηλώνουν επειδή είναι στρέιτ; Όχι. Τοτε γιατί το κάνουν αυτό οι ομοφυλόφιλοι!?

Όλοι είμαστε άνθρωποι πάνω απ όλα! Ξέρετε τι μ θυμίζει όλο αυτό μεταξύ γκέι και στρέιτ ? Το διαχωρισμό που γινόταν μεταξύ ανδρών και γυναικών στην δεκαετία του '50 !

Όλοι έχουμε δικαιώματα και υποχρεώσεις απέναντι στη κοινωνία και τους συνανθρώπους μας! Γιατί να φωνάζει π καθένας από εμάς αν είναι με μία κοπέλα ή με έναν ανδρα; Ο καθενας στη πρόσωπικη του ζωή είναι ελεύθερος να κάνει οτιδήποτε εκείνος θέλει γιατί το λέει και ή λέξη είναι ή προσωπική του ζωή είναι κάτι απόλυτα προσωπικο που δεν πρπει να το παραβιάζει κάνεις!

Δε ξέρω αν οι απόψεις μου είναι σωστές ή λάθος δε λέω τίποτα τέτοιο!

Τέλος, θα ήθελα να σασ πω ότι δεν έχω κάτι μαζι τους απλά δεν καταλαβαίνω την προβολή που γίνεται!

Ασ ζήσουμε επιτέλους σ έναν κόσμο γεμάτο ειρήνη και ευτυχία! Χωρίς ταμπού και προκαταλήψεις

... Γιατι κάθε άνθρωπος αξίζει την ευτυχία!

Σασ ευχαριστω που μου δίνετε την ευκαιρία να ανοιγομαι μέσα από αυτο εδώ το μπλογκ

Αν διαβάζετε αυτές τις γραμμές θα ήθελα να ξέρετε ότι αξιζετε τα πάτα! Την ευτυχία τη χαρά την αγαπη την υγεία!

Το κείμενο γράφτηκε από εμένα

Happy VloggerDonde viven las historias. Descúbrelo ahora