Γεια σας δροσερα μου κορίτσια, τι μου κάνετε; Ελπιζω να ειστε ολες πολυ καλα και να σας βρίσω σε ακρως καλοκαιρινή διάθεση!
Σημερα είμαστε εδω για να δούμε ενα θεματακι που οσο να ναι ολες το νιώθουμε η το έχουμε νιωσει!
Γιατι ενω εχουμε κοιμηθεί αρκετα καλα, αισθανόμαστε κουρασμενες; Πιστευες οτι εχει σχέση με τον υπνο; Χα, κι όμως δεν εχει καμια απολύτως σχέση.
Δες παρακάτω τι εννοώ...
Διάβασε λοιπόν αυτές τις 4 αιτίες παρακάτω και σταμάτα να χασμουριέσαι.
Πίνεις πολύ καφέ
Λατρεύουμε τον καφέ, είναι πηγή αντιοξειδωτικών και είναι το καλύτερο πρώτο πράγμα που μπορείς να κάνεις όταν ξυπνάς. Το πρόβλημα είναι ότι όταν πίνεις υπερβολική ποσότητα το σώμα σου παθαίνει εξάρτηση. Στην πραγματικότητα, οι έρευνες δείχνουν ότι όταν οι άνθρωποι μειώνουν την πρόσληψη καφέ ή σταματούν να πίνουν εντελώς, είναι στην πραγματικότητα λιγότερο κουρασμένοι το πρωί. (Άουτς, αυτό πόνεσε)
Δεν ξεκουράζεσαι αρκετά
Είναι σημαντικό να πολεμήσεις το άγχος, από τη ρίζα του. Υιοθέτησε κάποιες καθημερινές συνήθειες που ξέρεις ότι θα χαλαρώσουν το μυαλό και το σώμα σου, ακόμα κι αν αισθάνεσαι πολύ καλά. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει από yoga, μέχρι απλό περπάτημα. Σκοπός είναι να διώξεις το άγχος και να μην το αφήνεις να επηρεάζει την προσωπική σου ζωή και την καθημερινότητα σου.
Δεν ενυδατώνεσαι όσο πρέπει
Αν δεν είσαι αρκετά ενυδατωμένη, η κόπωση είναι συχνά ένα από τα πρώτα συμπτώματα που παρατηρείται. Μελέτες δείχνουν ότι η συγκέντρωση και τα επίπεδα ενέργειας βελτιώνονται όταν πίνουμε αρκετό νερό. Μην χάνεις χρόνο λοιπόν, ξεκίνα την κατανάλωση νερού asap
Δεν κάνεις αρκετή γυμναστική
Υπάρχουν έρευνες που συνδέουν μια συνεπή ρουτίνα γυμναστικής με πολύ υψηλά επίπεδα ενέργειας. Η γυμναστική εκτός του ότι φροντίζει την υγεία σου σε κρατά σε εγρήγορση και δεν σε αφήνει να νιώσεις λεπτό καταβεβλημένη και κουρασμένη.
Ακολούθησε λοιπόν όλα τα παραπάνω και ξέχνα την άνευ λόγου κούραση.😉
Σας ευχαριστώ που βρίσκεστε εδω δεν ειναι δεδομένο!😜
Καλες βουτιες💖
Ιωαννα
ESTÁS LEYENDO
Happy Vlogger
De TodoΘέματα που μας απασχολούν , νέες δημιουργίες, φρεσκιες προτάσεις, ψυχολογία, ομορφες εικόνες, αισιόδοξα Vibes. Όλα θα τα βρείτε εδώ στο ανανεωμένο μπλογκ μου! Happy Vlogger για να ξεκινήσεις την μέρα σου όμορφα? ©Please don't copy