Γεια σας καλωσορίσατε στο μπλόγκ μου. Εχουμε να τα πουμε καιρο αλλα επανήλθα με ένα θέμα που σίγουρα θα σας εχει προβληματίσει όλες εσας που εχετε σχέση!
Κριση στη σχεση. Ενα κεφαλαιο σημαντικό και επικίνδυνο για το μελλον σας για το κοινό μελλον μιλαμε πάντα. Τι πρέπει να κάνεις τελικά; πως να το διαχειριστείς;
Πρωτο πράγμα...να κρατήσεις την ψυχραιμία και την ηρεμία σου σε υψηλα επιπεδα και να μην αρχισεις τις υστερίες. Σκεψου καλα τι θες απ τη σχεση σου κι απ τον άνθρωπο που εχεις απέναντι σου και ξεκαθαρισε Επίσης και τα συναισθήματα σου για εκεινον.
Δεύτερον μην κανεις σπασμωδικές κινησεις. Οταν καταφερεις και ξεστομίσεις το χωρίσαμε σημαινει οτι πλεον δεν εισαι ερωτευμένη οτι έχεις ερθει στα όρια σου και οτι Αυτη η σχέση δεν έχει πλεον να σου προσφερει τιποτα, ουτε αγαπη, ούτε ολοκλήρωση, ουτε καν ευχαρίστηση.
Τρίτον πρέπει να βρεθείς λιγο και στη θεση του άλλου. Αν δεν αισθάνεσαι ικανοποιημένη απ τη σταση που κρατά απεναντι σου, απλα συζήτησε το ξεκαθαρα και με απολυτη ειλικρίνεια και μην κρύψεις τίποτα! Τα ψέματα και τα μυστικά απλα φθειρουν τη σχεση και την αποδυναμώνουν.
Μην ανησυχείς κρισεις στις σχεσεις περναμε ολοι και σε φιλικες και σε ερωτικές. Το μονο που πρέπει να κανεις είναι να δουλέψεις τα προβληματα να βρεις λυση με τον άνθρωπο σου και να κανεις υπομονη μέχρι οι προσπάθειες σας να αποδώσουν καρπους!
Αυτό ηταν για σημερα αγαπες μου ελπίζω να σας αρεσε, μην ξεχάσετε τι να κάνετε...
Ακολουθήστε με🙏
Πατηστε το αστερακι💐
Τσεκαρετε τις ιστοριες μου😉
Γράψτε σχολιο η μηνυμα😊😊Σας ευχαριστώ που ειστε εδω δεν ειναι δεδομένο🔥
Φιλια πολλα
Ιωαννα💋
ESTÁS LEYENDO
Happy Vlogger
De TodoΘέματα που μας απασχολούν , νέες δημιουργίες, φρεσκιες προτάσεις, ψυχολογία, ομορφες εικόνες, αισιόδοξα Vibes. Όλα θα τα βρείτε εδώ στο ανανεωμένο μπλογκ μου! Happy Vlogger για να ξεκινήσεις την μέρα σου όμορφα? ©Please don't copy