Γεια σας και καλοσωρισατε στο μπλογκ μου! Σήμερα θα μιλήσουμε για έναν θεσμό που υπάρχει εδώ και πάρα πολλά χρόνια, έχει μεγαλώσει γενιές και γενιές και φυσικά κεντρίζει το ενδιαφέρον ολόκληρου του πλανήτη κάθε χρόνο! Μιλάμε φυσικά για την Γιουροβίζιον, που φέτος η Ελλάδα θα πάρει μέρος με ένα τραγούδι αρκετά διαφορετικό από τα προηγούμενα!
Και εκεί που πιστεύαμε και είχαμε σχεδόν δεδομένο πως η Αρετή Κετιμέ θα μας εκπροσωπήσει στο φετινό διαγωνισμό, τσουπ έρχεται η είδηση που σκάει σαν βόμβα και μας κάνει να μείνουμε με το στόμα ανοιχτό!
Η Γιάννα Τερζή θα μας εκπροσωπήσει στο φετινό διαγωνισμό της Γιουροβίζιον και είμαστε πολύ χαρούμενοι για αυτό! Το φετινό κονσεπτ για το τραγούδι μας είναι το πιο παραδοσιακό και προφανώς ελληνικό!
Ο ελληνικός τελικός που δεν έχει διεξαχθεί ακόμα κατα πάσα πιθανότητα θα γίνει στις 24 Φεβρουαρίου στην ΕΡΤ για αυτό συνοντιστειτε!Γιατί όμως η Αρετή Κετιμέ και οι Χοροσταλιτες τα παράτησαν λίγο πριν το μεγάλο τελικό; Έχω την απάντηση και σ αυτό το ερώτημα! Κάθε δισκογραφική εταιρία θα έπρεπε να δώσει κάποια χρήματα στην ΕΡΤ για τα έξοδα της αποστολής και υπήρχε κάποιο χρονικό όριο το οποίο οι άλλες δύο δισκογραφικές δεν τήρησαν και μόνο η Panic Records , δισκογραφική της Γιάννας Τερζή, ήταν εντάξει στις υποχρεώσεις της !
Όσον αφορά το τραγούδι που θα στείλουμε είναι ένα τραγούδι με νόημα! Ουσιαστικά αν προσέξετε τους στίχους είναι ένας διάλογος μεταξύ της Ελλάδας και των Ελλήνων , το οποίο έχει πολύ ενδιαφέρον και προσωπικά μου αρέσει πολύ! Μπορεί στο πρώτο ακουσμα να μην σας "κάτσει" καλά στο αυτί αλλά αν δώσετε βάση στους στίχους και το ακούσετε 2 φορές είμαι σίγουρη ότι θα το αγαπήσετε και θα το στηρίξετε!
Τα σχόλια κάτω από το τραγούδι που έχει ήδη ανέβει στο YouTube είναι κυρίως θετικά όχι μόνο από την Ελλάδα αλλά και από άλλες χώρες!
Εμεις δεν έχουμε παρά να ευχηθούμε ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ στην εκπληκτική Γιάννα Τερζή ! Περισσότερα νέα θα έχουμε τις επόμενες ημέρες!
Ορίστε και το τραγούδι μας! Ακούστε το 2-3 φορές και δώστε βάση!
Φιλια πολλά από μένα
Ιωάννα💋
ESTÁS LEYENDO
Happy Vlogger
De TodoΘέματα που μας απασχολούν , νέες δημιουργίες, φρεσκιες προτάσεις, ψυχολογία, ομορφες εικόνες, αισιόδοξα Vibes. Όλα θα τα βρείτε εδώ στο ανανεωμένο μπλογκ μου! Happy Vlogger για να ξεκινήσεις την μέρα σου όμορφα? ©Please don't copy