° Life Changes °

25 3 0
                                    

Γεια σας αγάπες μου. Καλωσορίσατε στο μπλογκ μου. Ο καιρός είναι λιγο περιεργος η μου φαίνεται;😮 Καλε τι βροχη και κακο ειναι αυτο; Βροχουλες , δροσουλες...σίγουρα ήρθε το καλοκαίρι;

Τέλος πάντων σημερα δεν είμαστε εδώ να συζητήσουμε για τον αστατο καιρο αλλα για την άστατη ζωη ( ποιητρια😂 ).

Ορισμενες φορές οραματιζόμαστε το μελλον μας

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Ορισμενες φορές οραματιζόμαστε το μελλον μας. Πιστευουμε οτι Όλα θα κυλήσουν αναλογα με τα όνειρα μας. Οτι καποια στιγμή ισως φτασουμε στο αμήν αλλα τελικα θα συμβει κατι που θα τ αλλαξει Όλα προς το καλύτερο. Οτι θα βρούμε μια δουλεια που θα μας προσφέρει πολλα , οτι θα κανουμε αμετρητα Ταξίδια και οτι σ ενα απ αυτα θα γνωρίσουμε τον έρωτα της ζωης μας! Wake up girl. Δεν ζούμε σε παραμυθι!

Η ζωη δεν είναι στρωμενη με ροδοπέταλα, μερικές φορές συμβαίνουν καποια πράγματα τα οποία δεν έχουμε καν σκεφτεί οτι θα αντιμετωπίσουμε.

Η ζωη ειναι γεματη εκπλήξεις, γεγονότα που δεν περιμένουμε, η που απλά θεωρούσαμε ότι θα ερχονταν με εναν τελείως διαφορετικό τροπο!

Ε λοιπόν οχι, μερικες φορες η ζωη, η μοίρα, το καρμα δε θα σου το κανει το χατιρι και θα κανει τα πάντα αχταρμα , εκει που πιστευες οτι ολα έχουν μπει σε μια σειρα.

Μην εισαι απαισιόδοξος ο καθε άνθρωπος βρισκει τελικα το δρομο του παρα τις δυσκολίες που θα αντιμετωπίσει, παρά τον πόνο, τον θυμο, την στενοχώρια. Απο ολα κατι θα αποκομισεις...

Να ευγνωμονεις την ζωη για ολα αυτα που σου εδωσε

Σας ευχαριστώ που είστε εδω δεν ειναι δεδομενο💖

Τι πρέπει να κάνετε;
Ακολουθήστε με💋
Πατηστε τ αστεράκι🔥
Σχολιαστε η στείλε μηνυμα🌞
Τσεκάρετε τις ιστορίες μου😉

Τα λέμε στο επόμενο!!

Φιλια πολλα💐
Ιωαννα

Happy VloggerTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang