- September Survivor Tips -

45 7 4
                                    

Γεια σας και καλοσωρισατε σε ένα ακόμη κείμενο αυτού εδώ του μπλογκ! Δύο ακόμα μέρες μέχρι να ξεκινήσουν τα σχολεία και οι υποχρεώσεις μας και δεν έχουμε και τόσο καλή διάθεση γι αυτό! Εσείς έχετε πάρει τα σχολικα σας; Πως σας φαίνεται που θα ξεκινήσουν τα σχολεία;
Τεσπα, εγώ είμαι δω για να σας πω μερικά πράγματακια για τον Σεπτεμβριο. Πως να "επιβιώσετε" αυτό τον δύσκολο και διαφορετικό μήνα;

Ναι είναι αλήθεια πως το Σεπτεμβριο θα πέσεις λιγουλακι στα βαθιά όμως μην ανησυχείς καθόλου αφού στο πλευρό σου θα έχεις τουσ αγαπημένους σου ανθρωπους είτε αυτοί είναι οι φίλοι σου είτε τα μέλη της οικογένειας σου που θα σε εμψυχώνουν.

Οι υποχρεώσεις μερικές φορές μπορεί να μας κάνουν να νιώθουμε δυσφορία και απίστευτη ρουτίνα ότι κάνουμε συνέχεια και κάθε μερα τα ίδια και τα ίδια. Είναι φυσιολογικό γενικότερα αυτό που ίσως να νιωσεις κατά την διάρκεια της χρονιάς. KEEP CALM AND DO YOUR HOMEWORK!

Το σχολείο δεν είναι και το πιο ευχαριστο πράγμα είναι ή αλήθεια και αυτό πρέπει να το παραδεχτεισ! Πως θα κάνεις την ζωή και την καθημερινοτητα σου λίγο πιο όμορφη; Θα βάλεις χρώμα! Που? Στα μολύβια, τα στυλό, τα τετράδια σου!

• Μην ξεχνάς το θέμα με το DIY που ανέβασα πριν λίγες ημέρες! Μπορεί να σου δώσει πολύτιμες ιδέες •

Το θέμα διάθεση είναι το βασικότερο. Καθε μέρα είναι διαφορετική και αυτό πρέπει να το θυμάσαι! Μπορεί να ειχες μία άσχημη μέρα όμως ή επόμενη είναι μια καινούργια και δεν θα είναι απαραίτητα τόσο άσχημη όσο ή προηγούμενη. Να είσαι όσο περισσότερο θετική, ώριμη και αισιόδοξη μπορείς! Χαμογέλασε γιατί αυτό είναι το μυστικό σου όπλο!

Σας ευχαριστώ πολύ που είστε εδώ δε το θεωρώ δεδομένο!

Να ξέρετε ότι μερικές φορές τα θέματα που θα ανεβαζω μπορεί να ειναι λιγότερο απ ότι ανέβαζα το καλοκαίρι λογω των υποχρεώσεων μου!

Σας ευχαριστώ για την υπομονή, τη στήριξη και την αγάπη!

Τα λέμε στο επόμενο!

Καλή σχολική χρονιά💖

Happy VloggerDove le storie prendono vita. Scoprilo ora