° Αυτοκτονια : Γιατι να δωσεις τέλος; °

54 5 0
                                    

Γεια σας και καλοσωρισατε σ ένα ακόμη κείμενο αυτού εδώ του μπλογκ! Σήμερα θα θιξω ένα πολύ πολύ σημαντικό και σοβαρό θέμα που προετοιμαζα εδώ και λίγες ημέρες! Αυτοκτονία...πολλες σοβαρές περιπτώσεις και έννοιες..

Μερικοί άνθρωποι πάσχουν από κάποια ψυχολογικά προβλήματα ή απλά δεν είναι ικανοποιημένοι από την ζωή τους. Η μόνη λύση για εκείνους είναι ή αυτοκτονία. Γιατί; Γιατί να το κάνεις αυτό; Γιατι να δωσεις ένα τέλος; Όσο απελπισμένος , όσο κουρασμένος από όσα ζεις και βιωνεις και αισθανεσαι γιατί να το κάνεις αυτό στον εαυτό σου;
Η ζωή είναι ένα πολύ πολύ ιερό και σημαντικό δώρο Θεού! Είσαι εδω για έναν σκοπό , για να ζήσεις, για να δώσεις . Είσαι σημαντικός, είσαι μοναδικός , είσαι ιδιαίτερος! Θα μ πεις υπάρχουν κι άλλες Ιωαννες, Ματιές , Γιωργηδες στο κόσμο ! Εγω λοιπόν θα σ πω ότι ναι υπάρχουν πολλοί άνθρωποι με το ίδιο όνομα αλλά δεν έχουν όλοι την ίδια ψυχή με σένα.
Σκεψου τους ανθρώπους που θα αφήσεις πίσω σου, την οικογένειά σου , την μαμά, τον μπαμπά σου, τους φίλους σου. Νοιάζονται για σένα όσο κι αν δεν στο δείχνουν μερικές φορές γιατι και αυτοί είναι άνθρωποι και έχουν προβλήματα. Μπορεί να υπάρχουν οικογενειακά προβλήματα και θες να τους απαλλάξεισ απ τη παρουσία σου αλλά είσαι παιδί τους , είσαι όλη ή ζωή τους , σ αγαπάνε όσο κανένα άλλο άτομο στο πλανήτη.

Πριν δώσεις ενα τελος σκεψου λογικά , σοβαρα, ώριμα και πάνω απ όλα ψυχραιμα. Μην κανεις σπασμοδικες κινήσεις . Ακομα και τα μαχαιρώματα στα χέρια σου είναι σοβαρά. Υπενθύμισε στον εαυτό σου την ύπαρξη σου, το ποσο σημαντική είσαι! Γιατί είσαι! Μην αμφιβάλλεισ ποτέ γι αυτο δεν είσαι ούτε άχρηστη, ούτε ασήμαντη! Είσαι εσύ!


Μη δωσεις ενα τελος ! Ή ζωή είναι ωραια κι όλα τα δύσκολα θα περάσουν! Να σαι αισιόδοξη, χαρουμενη, να σκέφτεσαι ότι αυριο ξημερώνει μία άλλη μέρα και χαμόγελα κάθε λεπτό, Οσο δύσκολα κι αν περνάς.

Αγαπα τη ζωή για να σ αγαπήσει κ αυτή!

Το κείμενο γράφτηκε από εμένα

Σας αγαπώ πολυ και θελψ να στε καλά

Ευχαριστώ που είστε εδώ

Φιλιά πολλά,
Ιωαννα💋

Χαμογέλασε κι όλα θα περάσουν!

Happy VloggerDonde viven las historias. Descúbrelo ahora