Γεια σας και καλοσωρισατε σε ένα ακόμη Happy Vlogger! Έχουμε αρκετό καιρό να επικοινωνήσουμε από εδώ και σασ ζητώ συγγνώμη γι αυτό. Αυτό το θέμα είναι αρκετά σοβαρό και προετοιμαζα πως να σασ το γράψω λίγες μέρες πριν!
Ή Νευρική Ανορεξία είναι μία αρρώστια ουσιαστικά, ή οποία απειλεί την σωματική και κυρίως ψυχική σου υγεία. Σε αφήνει αποστεωμενο σε πολύ κακή ψυχολογική κατάσταση. Ουσιαστικά αυτή ή πάθηση προέρχεται από... εσένα! Τι θέλω να πω με αυτό? Όταν είσαι αδύνατη με ένα πολύ καλό σώμα εσύ πιστεύεις ότι είσαι χοντρή με ένα σώμα απαίσιο και ότι πρέπει να χάσεις κιλά για να έχεις σώμα μοντέλου.
Καταρχήν να ξεκινησω από αυτό. Στις μέρες μας , εν ετει 2017 γιατί να τοποθετούμε ταμπέλες στον καθε άνθρωπο εκεί έξω χαρακτηρίζοντας τον για τα κιλά του, για τα εξωτερικά του χαρακτηριστικά ή για το ντύσιμο του. Ο καθένας από εμάς από όλα αυτά τα δισεκατομμύρια ανθρώπων σε ολόκληρο τον πλανήτη πρπει να νιώθουν όμορφα με τον εαυτό τους. Γιατί να σε αλλάξεις; Τι εχεις; Δεν λέω ότι είμαστε τέλειοι όλοι μας έχουμε ψεγάδια και προσπαθούμε με κάθε τρόπο λίγο λίγο, σιγά σιγά να τα καταπολεμήσουμε και να τα αγαπησουμε. Γιατί ο καθένας μας πρέπει να αγαπάει ακόμα και τα ελαττώματά του!
Αυτά τα ανορεξικα πρότυπα που προβάλλουν ή τηλεόραση, τα sites και γενικότερα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης επηρεάζουν τα νεαρά -ιδιαίτερα- κορίτσια να γινουν σαν και αυτά πιστεύοντας πως είναι κάτι το ιδιαίτερο! Πες μου λοιπόν εσύ που διαβάζεις αυτή τη συγκεκριμένη στιγμή αυτόν τον μονόλογο μου προσπαθώντας να βάλω μυαλό και να αλλάξω τη γνώμη κάποιου από αυτά τα ;τιμά πυ πάσχουν απ αυτή την ασθένεια, γιατί να αλλάξεις το σώμα, το χαρακτήρα, την εξωτερικό σου εμφάνιση για να μοιάζεις σε ένα "πρότυπο"? Τι παραπάνω έχει αυτός ή αυτή από εσένα?
Ή αυτοπεποίθηση είναι κάτι που όλοι πρέπει να έχουμε ή να αποκτήσουμε σιγά σιγά με το πέρασμα των χρόνων αφού ωριμαζουμε ( τουλάχιστον οι περισσότεροι από εμάς ). Ή νευρική ανορεξία ή ή βουλημια είναι τα δύο άκρα τα οποια κανένας δεν πρέπει να φτάσει! Ποιος σου είπε οτι χρειάζεται να είσαι αδύνατη για να πχ αρέσεις στο αγόρι που έχεις ερωτευτεί; Αν σ αγαπάει πράγματικα θα σ αγαπάει γι αυτό που είσαι κι όχι για ένα ψεύτικο προφίλ που προβαλλεις.
Απλά να είσαι ο εαυτός σου αφού ο καθένας από εμας είναι μοναδικος!Σας ευχαριστώ που είστε εδω! Δε το θεωρώ δεδομενο!
Σασ φιλω💋Love YOURSELF!💖😉
To κείμενο γράφτηκε από εμένα💐
BẠN ĐANG ĐỌC
Happy Vlogger
Ngẫu nhiênΘέματα που μας απασχολούν , νέες δημιουργίες, φρεσκιες προτάσεις, ψυχολογία, ομορφες εικόνες, αισιόδοξα Vibes. Όλα θα τα βρείτε εδώ στο ανανεωμένο μπλογκ μου! Happy Vlogger για να ξεκινήσεις την μέρα σου όμορφα? ©Please don't copy