° Προσαρμογή και εμπειρία απ το γυμνάσιο °

21 4 2
                                    

Γεα σας και καλοσωρισατε στο μπλογκ μου! Τί κάνετε ελπίζω να είστε όλοι πάρα πολύ καλά και να περνάτε ακόμα καλυτερα! Οκ μη με σκοτώσετε ναι σε 8 μέρες ξεκινάμε πάλι απ' την αρχή, άλλοι με χαρά και άλλοι με μια μικρή μελαγχολία και ένα βουνό υποχρεώσεις να είναι κολλημένο στο κεφάλι τους!

Σήμερα θα σας μιλήσω λίγο για την προσαρμογή, συγκεκριμένα στο σχολείο, την αλλαγή περιβάλλοντος, παιδιών, καθηγητών κτλ που σίγουρα όσοι αλλάζετε σχολείο για πρώτη φορά σας απασχολεί και είναι απόλυτα φυσιολογικό!

Η προσαρμογή λοιπόν στο νέο περιβάλλον θα γίνει αργά ή γρήγορα! Δώσε χρόνο στον εαυτό σου και μην πιεζεσαι και αγχώνεσαι για ανουσια πραγματα. Σίγουρα θα βρεθούν κάποια άτομα που θα γνωρίζεις στο τμήμα σου, άρα υπάρχει ένα θετικό ότι δεν θα είσαι ανάμεσα σε αγνώστους! Έτσι μόλις βρεις κάποιον που να γνωρίζεις , προσεγγισε τον και απλά συζητηστε τα νέα του καλοκαιριού, θα κάνει και τους δυο σας να νιώσετε καλύτερα και φυσικά να χαλαρώσετε!

Μην κοιτάς το νέο σχολείο με μισό μάτι, μη το συγκρίνεις με το προηγούμενο και μην προσπαθείς να βρεις πάντα κάτι αρνητικό να πεις! Θα τα πας μια χαρά και θα περάσεις καταπληκτικά. Θα υπάρξουν πολλές όμορφες στιγμές,αλλά και περιεργες. Το μόνο σίγουρο είναι ότι θα γνωρίσεις νέα άτομα και θα βρεις νέες παρέες.

Η δική μου εμπειρία απ' το γυμνάσιο είναι αρκετά καλή, μου άρεσε πολύ το περιβάλλον και πέρασα μια χαρά . Φυσικά κι εγώ αγχώθηκα στην αρχή για το πώς θα είναι αλλά με το πέρασμα των ημερών άρχισα να προσαρμόζομαι περισσότερο, έκανα νέες γνωριμίες και πέρασα καλύτερα απ' ότι στο παρελθόν

Μην αγχώνεσαι και απλά απολαύσε το. Σίγουρα θα περάσεις όμορφα!

Καλές βουτιές 💦
Ιωάννα💋

Happy VloggerDonde viven las historias. Descúbrelo ahora