Όλη ή Ελλαδα και ή Ευρωπη ψηφίζει #15 για να στηρίξουμε την Ελληνική αποστολή,τη χωρα μας, την Demy!
Γεια σας! Eurovision 2017 και σήμερα Σαββατο 13 Μαιου είναι ο τελικός! Περάσαμε στον ημιτελικό στην τρίτη θέση παρακαλώ μην το ξεχνάμε αυτό!
Ή Demy μαζί με τον dream team της όπως το αποκαλούν διότι συμμετέχουν δύο κορυφαίοι έλληνες στο είδος τους ο Φωκας Ευαγγελινος και ο Δημητρησ Κοντοπουλος έκαναν μήνες προετοιμασίας,ταξιδεψαν μέχρι το μαγευτικό Κιεβο και τελικά εκπροσωπούν την Ελλαδα στον 62ο Διαγωνισμό Τραγουδιου της Eurovision.
Ή παρουσία και εκπροσώπηση της Demy θεωρείται μία από τις καλύτερες και όλοι οι Έλληνες ελπίζουμε να είμαστε μέσα στην δεκαδα ή έστω στην δεκαπενταδα των νικητων!
26 χώρες ( αν δε κανω λάθος ) θα συμμετέχουν οπότε ο ανταγωνισμος θα είναι μεγάλος! Ή Demy όμως με την κορυφαία ομάδα τους εχουν δουλέψει σκληρά και το αποτέλεσμα είναι απλά εκθαμβωτικό!
Ενστάσεις βέβαια υπάρχουν στις υψηλές νότες που τραγουδά ή Demy. Οι Ευρωπαίοι θεωρούν την τραγουδίστρια απλά όμορφη χωρίς ιδιαίτερες φωνητικές ικανότητες όπως έχουν δηλώσει κάποιοι από αυτούς στις κάμερες!
Ένα κορίτσι νέο,ομορφο,φρεσκο,με ζωντάνια και θετική ενέργεια μας εκπροσωπεί και ειμαστε περήφανοι γι αυτό! Θα δούμε όλοι σήμερα το βράδυ στις 22:00 την Eurovision και θα περιμένουμε μ αγωνια το αποτέλεσμα!
Υπενθύμιση : Ή Ελλαδα βγαίνει στο δεύτερο μέρος!Καλή επιτυχία Demy, καλή επιτυχία Ελλαδα!
Video από την εμφάνιση στον ημιτελικό 💖
Το κείμενο γράφτηκε από εμένα
Ή επεξεργασία των φωτογραφιών έγινε από εμένα
Please don't copy
VOCÊ ESTÁ LENDO
Happy Vlogger
DiversosΘέματα που μας απασχολούν , νέες δημιουργίες, φρεσκιες προτάσεις, ψυχολογία, ομορφες εικόνες, αισιόδοξα Vibes. Όλα θα τα βρείτε εδώ στο ανανεωμένο μπλογκ μου! Happy Vlogger για να ξεκινήσεις την μέρα σου όμορφα? ©Please don't copy