Γεια σας και καλοσωρισατε σε ένα ακόμη κείμενο αυτού εδώ του μπλογκ! Αυτές οι μέρες ήταν βροχερές και όπως μάθαμε δημιούργησαν πλημμύρες και καταστροφές αλλά ασ μη το αναλύσουμε! Να δουμε τι μπορούμε να κάνουμε τις βροχερες μέρες;
Σινεμά
«Thank you for your service»
Για τον Λοχία Άνταμ Σούμαν – και πολλούς άλλους στρατιώτες σαν κι αυτόν – το να αφήσει πίσω του τον πόλεμο στο Ιράκ ήταν φαινομενικά απλό: χρειαζόταν απλά να επιβιβαστεί στο αεροπλάνο. Ο επαναπατρισμός του και η επιστροφή στην αγκαλιά των αγαπημένων του προσώπων, όμως, θα αποδεικνύονταν απλά το πρώτο βήμα στο μακρύ, κοπιαστικό ταξίδι της πραγματικής επιστροφής στην καθημερινή ζωή.
Πρωταγωνιστούν: Μάιλς Τέλερ, Χέιλι Μπένετ, Τζο Κόουλ, Σκοτ Χέιζ,
Έιμι Σούμερ.
· Θέατρο
«Μάλιστα κύριε Ζαμπέτα» στο θέατρο Αλίκη
Μία μουσικοθεατρική παράσταση που αποτελεί φόρο τιμής στον αυτοδημιούργητο δεξιοτέχνη του μπουζουκιού, στον μάγκα, που ευτύχησε να αποκτήσει το μεγαλύτερο φαν κλαμπ της εποχής του: Την Ελλάδα ολόκληρη. Ανεξάρτητα από ηλικίες και κοινωνική τάξη. Με τη δύναμη των τραγουδιών του. Και το ταμπεραμέντο του.
Η παράσταση έχει άφθονο οπτικοακουστικό υλικό από το αρχείο της οικογένειας, πλήθος τραγούδια, αποσπάσματα από ελληνικές ταινίες που ο Ζαμπέτας έντυσε με τη μουσική του και ηχητικά ντοκουμέντα, στα οποία ο ίδιος αφηγείται τη ζωή του, αποτελούν τα βασικά υλικά της συναρπαστικής παράστασης που έχει στηθεί, σαν μία γιορτή!
Παίζουν: Βίκυ Σταυροπούλου , Τάσος Χαλκιάς, Λευτέρης Ελευθερίου, Χριστίνα Τσάφου, Ελένη Καρακάση, Μάκης Πατέλης.
· Event
Van Gogh Alive – the experience
Μία μοναδική παρουσίαση όλων των έργων του μεγάλου ολλανδού ζωγράφου κάτι που δεν έχει κανένα προηγούμενο. Όχι με τον καθιερωμένο συνήθη τρόπο, κάτι που για πολλούς θεωρείται πλέον ξεπερασμένο, αλλά με μία μέθοδο που αναδεικνύει νέες οπτικές γωνίες και προοπτικές, που αφηγείται ταυτόχρονα την ιστορία του δημιουργού τους, περιγράφει το ιστορικό, κοινωνικό αλλά και πολιτισμικό περιβάλλον μέσα στο οποίο μεγαλούργησε, καταγράφει και αναλύει τις δημιουργικές του περιόδους και αλληλοεπιρροές, διεισδύει και αγγίζει τις σκέψεις του και τα συναισθήματά του, προβάλει δηλαδή ολόκληρο τον κόσμο του.
Στον εκθεσιακό χώρο του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών
· Φαγητό
«Margi brunch»
Με γευστικά πιάτα και φρέσκες πρώτες ύλες από την φάρμα του The Margi ξεκινάει το brunch στο ξενοδοχείο της Βουλιαγμένης.
Ο chef Παναγιώτης Γιακαλής δημιουργεί νόστιμα πιάτα για όσους αγαπάνε το καλό φαγητό. Αυγά Benedict, croque-madame, και ζουμερά burger με angus beef είναι μόνο μερικές από τις προτάσεις του καταλόγου. Φέτος, για πρώτη φορά, στο μενού εμπλουτίζεται
ολοκαίνουριο breakfast section, στο οποίο περιλαμβάνονται brioche, bagels, tartines μέχρι και açaí berry bowls. Για το τέλος προτείνουμε λαχταριστά pancakes pancakes με maple syrup ή Nutella, καθώς και French toast με φρέσκα μούρα και maple syrup.
Τσεκαρετε την νεα ιστορια μου!!
Να περνάτε καλά!
Φιλιά
Ιωαννα💖
BẠN ĐANG ĐỌC
Happy Vlogger
Ngẫu nhiênΘέματα που μας απασχολούν , νέες δημιουργίες, φρεσκιες προτάσεις, ψυχολογία, ομορφες εικόνες, αισιόδοξα Vibes. Όλα θα τα βρείτε εδώ στο ανανεωμένο μπλογκ μου! Happy Vlogger για να ξεκινήσεις την μέρα σου όμορφα? ©Please don't copy