Γεια σας και καλοσωρισατε σε ένα ακόμη κείμενο αυτού εδώ του μπλογκ! Ο Αυγουστος φεύγει! Ναι κι όμως, έχουμε και άλλη μία μέρα να ευχαριστήθουμε το καλοκαίρι γιατί μετα μπαίνει το φθινόπωρο! Ναι λέω αυτές τις λέξεις και νιώθω μία μικρή πικρία μέσα μου. Πέρασα καταπληκτικά το φετινό καλοκαίρι και ελπιζω το επόμενο να έρθει γρηγορότερα και να είναι ακόμα καλύτερο! Τώρα πια μετραω τις μέρες αντίστροφα μέχρι να έρθουν τα Χριστούγεννα ( Ναι παιδιά τόσο τρελή είμαι! ) Κάνουμε λοιπόν τώρα πια τις τελευταία βουτιες σε πισίνες και σε θάλασσες αφού όταν αρχίσουν τα κρύα θα μπορούμε να τις κάνουμε μόνο στις μπανιέρες.
Τι είναι αυτό το θέμα; Η τελευταία Βουτιά; Θα μιλήσουμε για το πως περάσαμε το φετινό καλοκαίρι αλλα και για το τι οφείλουμε να κάνουμε στην τελευταία βουτιά του φετινου καλοκαιριου!
Το δικό μου καλοκαίρι αν θα έπρεπε να το χαρακτηρισω με 4 λέξεις θα έλεγα ότι ήταν :
1) Ξέγνοιαστο
2) Απολαυστικο
3) Διασκεδαστικό
4) ΔιαφορετικόΟι φετινες διακοπές ήταν γεμάτες από καινούργιες εμπειρίες , νέα ξεκινήματα, κύκλους που άνοιξαν, κύκλους που έκλεισαν. Δεν ξέρω αν μπορείτε ή αν θα μπορέσετε ποτέ να μάθετε τι εννοώ αλλά ήταν τελοσπαντων ένα καλοκαίρι γεμάτο αλλαγές. Πολλές αλλαγές, που είμαι σίγουρη ότι έγιναν για καλό.
Ορισμένες φορές χρειάζεται να κάνουμε κάποιες σκέψεις σχετικά με τους φίλους που εχουμε. Ποιοι μας κάνουν καλό , ποιους θέλουμε να έχουμε δίπλα μας και ποιους δεν θέλουμε διότι πολλοί απλά δεν μας "προσφέρουν" τίποτα. Ειναι τοξικοι και θέλουν απλά να φαίνεται ότι έχουν πολλούς φίλους χωρίς να νοιάζονται για εμάς ζ γι αυτούς που έχουν δίπλα τους. Δεν εχω ανακοινώσει ακόμα σε κανένα τίποτα και είναι ή πρώτη επίσημη φορά που το λέω αυτό. Αυτή τη χρονιά θα προσπαθήσω να "διωξω" ή μάλλον καλύτερα να πω να απομακρυνω από κοντά μου αυτούς που πραγματικά μέσα μου δεν θέλω να είναι πλέον κοντά μου. Οι άνθρωποι αλλάζουν ,το ίδιο και οι προσωπικότητες τους, τα γούστα και οι απόψεις τους.
Αυτό θα θελα να πω προς το παρόν μέχρι τώρα για εμενα προσωπικά.
Και γυριζουμε τώρα στο κυρίως θέμα μας στην τελευταία βουτιά του φετινου καλοκαιριού δηλαδη!
Τι οφείλεις να κάνεις εκείνη την μέρα;
1) να το ευχαριστηθεις
2) να κάνεις πολλές δροσερές βουτιες
3) να βάλεις από την αρχή της ημέρας το πιο λαμπερό σου χαμόγελο
4) να βάλεισ την αγαπημένη σου μουσική στο φουλ
5) να παίξεις ρακετες με τους φίλους σου
6) εκείνη τη μέρα να μπουγελωθειτε ομαδικως
7) να κάνεις λίγο ηλιοθεραπεία για να πάρεις λίγο χρώμα ακόμα
8) να μη σκέφτεσαι την απαγορευμένη λέξη του καλοκαιριού!! ΣΧΟΛΕΙΟ
9) Να είσαι θετική γι αυτό που έρχεται τον Σεπτεμβριο
10) Εκείνη την ημέρα κάνε την υπέρβαση και κάτσε όλη μέρα στη παραλία ή πήγαινε καπάκι στην πισίνα!Άρχισαν τα πρωτοβροχια την ώρα που γράφω αυτό το κείμενο μάλλον από τα τελευταία του φετινου καλοκαιριού
Ναι ειμαι λίγο μελαγχολική όσο το σκέφτομαι γιατί το καλοκαίρι δε θέλω να φύγει! Ιδιαίτερα το φετινό💋
Αντίο καλοκαιράκι 2017 τα λέμε του χρόνου
Το κείμενο γράφτηκε από εμένα💐
Σας ευχαριστώ πολύ που είστε εδώ δε το θεωρώ καθόλου μα καθόλου δεδομένο!
Είστε οι καλύτεροι🙌
ESTÁS LEYENDO
Happy Vlogger
De TodoΘέματα που μας απασχολούν , νέες δημιουργίες, φρεσκιες προτάσεις, ψυχολογία, ομορφες εικόνες, αισιόδοξα Vibes. Όλα θα τα βρείτε εδώ στο ανανεωμένο μπλογκ μου! Happy Vlogger για να ξεκινήσεις την μέρα σου όμορφα? ©Please don't copy