Γεια σασ και καλοσωρισατε σ ένα ακόμη κείμενο αυτού εδώ του μπλογκ! Σήμερα θα μιλήσουμε για τα κατοικίδια ένα κεφάλαιο που υπάρχει στη ζωή των περισσότερων ανθρώπων επάνω σ αυτόν τον πλανήτη!
• Ευθύνη •
Ναι μεν τα κατοικίδια είναι μία πολύ μεγάλη ευθύνη, διότι μοιάζει σαν να μεγαλωνεις έναν άνθρωπο, προσφέρουν όμως και αγάπη, χαρά , διώχνουν το στρεσ. Αξίζει να έχεις ένα κατοικίδιο γιατί περνάς πολύτιμο χρόνο μαζί του, αφιερώνεισ σ Αυτό σημαντική ώρα από την ζωή σου και πιστευω πως αξίζει!
• Προβλήματα •
Τα προβλήματα τα οποία μπορεί να αντιμετωπίσεις κατά τη διάρκεια απόκτησης ενός κατοικίδιου υπάρχουν και δεν θα σταματήσουν! Αρχικά είναι δύσκολο να εκπαιδεύσεισ το ζωάκι σου , γιατί χρειαζεται πολλή μεγάλη υπομονή! Το καλύτερο που μπορείς να κάνεις αν θες να εκπαιδεύσεις πιο γρήγορα και εύκολα το ζωάκι σου ειναι να το πας σ έναν εκπαιδευτή. Ή πιο εύκολη λύση! Φυσικά θα πρέπει να το πηγαίνεις και στον κτηνίατρο για τα απαραίτητα εμβόλια, θεραπείες και φάρμακα όταν αρρωστήσει!
• Τι μου προσφερει; •
Είτε έχεις γάτα, είτε έχεις σκύλο, πτηνό ή ψαρι το κατοικίδιο σου θα σου προσφέρει απεριόριστη αγάπη, παιχνίδι και συντροφιά! Είναι σημαντικό να ξέρεις τις υποχρεώσεις σου πριν το αγοράσεις ή το υιοθετησεις! Πρέπει να είσαι σίγουρη ότι μπορείς να ανταποκριθεις στις απαιτήσεις του.
Φωτογραφία που έβγαλα σήμερα το πρωί στο Snapchat💖
Σασ ευχαριστω που είστε εδώ δε το θεωρώ δεδομένο!
Προστάτεψε το κατοικίδιο σου και δωστου αγάπη και φροντίδα!
Λεμε ΟΧΙ στην κακοποίηση , λέμε ΝΑΙ στη φροντίδα
Το κείμενο γράφτηκε από εμένα
KAMU SEDANG MEMBACA
Happy Vlogger
AcakΘέματα που μας απασχολούν , νέες δημιουργίες, φρεσκιες προτάσεις, ψυχολογία, ομορφες εικόνες, αισιόδοξα Vibes. Όλα θα τα βρείτε εδώ στο ανανεωμένο μπλογκ μου! Happy Vlogger για να ξεκινήσεις την μέρα σου όμορφα? ©Please don't copy