Γεια σας! Καλωσορίσατε στο μπλογκ μου, στο χθεσινο θεμα μου στείλατε πολυ ομορφα προσωπικά μηνύματα και μερικές απο εσας μοιραστηκατε μαζι μου και καποιες πολυ ιδιαιτερες ιστοριες και χαρηκα τρομερά που τις ακουσα και που νιώθετε μαζί μου καποια...οικειοτητα! Το χτίζουμε σιγα σιγα δεν μπορείτε να πείτε!
Είμαι σιγουρη πως κι αυτο το θεμα που εχουμε σημερα θα σας αρεσει αφου απασχολει συχνα πυκνα τα μυαλα μας! Δε θα μιλήσουμε μόνο για τις σχεσεις αλλα και γενικοτερα για τις αποφασεις που πρεπει να παρθουν κατα την διαρκεια της ζωής μας ειτε αφορουν επαγγελματικά, κοινωνικα η προσωπικά θεματα!
Το « Δεν ξερω ... », « Δεν ειμαι σίγουρη... », « Εχω ακομα κάποιους ενδοιασμούς ... » ειναι μονο μερικές απο τις συχνότερες ατακες που ακουμε στην καθημερινοτητα μας, καποιες μονο απο τις φρασεις που τριγυρνουν συνέχεια ατιθασα στο μυαλο μας, εμποδιζοντας μας να παρουμε την σωστη την αποφαση!
Τι πρεπει να κάνουμε λοιπον στην περίπτωση που δεν αισθανόμαστε σιγουρες για κατι;
Σίγουρα δεν πρεπει να χασουμε την ψυχραιμια μας και να κάνουμε σαν να ηρθε το τελος του κοσμου γιατι δεν ηρθε! Ηρεμησε, παρε βαθιες ανασες, σκεψου θετικα, χαμογελασε στον εαυτό σου. Με αυτον τον τροπο θα δωσεις κουράγιο σε ΕΣΕΝΑ και μόνο σε εσενα, αφού χρειάζεσαι την απαραίτητη στηριξη οχι μονο απο τον περίγυρο σου, αλλα κυρίως απο τον ιδιο σου τον εαυτο!
Γραψε σε μια λίστα τα θετικα και τα αρνητικα των πιθανών σου αποφάσεων! Τι συνεπειες και τι αποτελεσματα θα εχει καθε μια; Αποφάσισε ποιες θα αποκλεισεις και απλα ζητησε μια δευτερη γνωμη για να ξεδιαλυνεις το συννεφακι μεσα στο κεφαλι σου... Οι άνθρωποι που μας νοιάζονται και μας αγαπανε πραγματικά πρεπει και να μας στηρίζουν και να μας βοηθουν στις δύσκολες και περιεργες στιγμές μας! Μεσα απο τις δυσκολιες θα καταλάβεις ποιος ειναι πραγματικά αυτος που ενδιαφερεται για εσενα και ποιος ειναι η τοξική προσωπικότητα που θέλει μονο το κακο σου, που θελει να βγάλει τον χειροτερο σου εαυτο , ωστε να σε γελοιοποιησει μπροστα στους υπόλοιπους. Μην αφήσεις κανεναν να σε κανει οτι θελει, μην αφησεις να σε εξευτελισουν γιατί δεν το αξιζεις! Μιλα, πες ότι δεν σε ευνοει και σε ενοχλει! Ετσι οι διαπροσωπικές σου σχεσεις θα βελτιωθουν.
Να ξερεις επισης πως ποτε δεν υπάρχει δεν μπορώ ( καλα κάποιες περισσοτερες βρίσκονται στις εξαιρεσει για να είμαστε και δικαιοι ) υπαρχει δεν θέλω!Όποια αποφαση κι αν παρεις σ εύχομαι ο,τι καλυτερο!
Φιλιά πολλα
Ιωάννα💋
VOCÊ ESTÁ LENDO
Happy Vlogger
DiversosΘέματα που μας απασχολούν , νέες δημιουργίες, φρεσκιες προτάσεις, ψυχολογία, ομορφες εικόνες, αισιόδοξα Vibes. Όλα θα τα βρείτε εδώ στο ανανεωμένο μπλογκ μου! Happy Vlogger για να ξεκινήσεις την μέρα σου όμορφα? ©Please don't copy