: Μοναξια; :

21 2 0
                                    

Γεια σας καλοσωρισατε στο μπλογκ μου! Ελπίζω να ειστε καλα! Σημερα θα μιλησουμε λίγο για την μοναξια , τις φιλιες και τον ποιοτικό χρονο που πρεπει να περνας με τ αγαπημένα σου πρόσωπα αλλα και με τον εαυτο σου!

Δεν εισαι μονος σ αυτη τη ζωη! Υπαρχουν άνθρωποι γυρω σου που σ αγαπανε! Η οικογένεια σου ο συντρόφος σ  , οι φίλοι σου είναι αυτοι που θα σου σταθούν στα δύσκολα και στα ευκολα, στα περίεργα και στα πιο νορμάλ, γιατι θελουν το καλο σου γιατι σε ηοαοζονραι γιατι σ αγαπανε

Ορισμενες στιγμές αισθάνεσαι οτι θες να μεινεις μόνος; Δεν ειναι κακο ουτε ανησυχητικό ολοι καποια στιγμή το νιώθουμε και το χρειαζόμαστε. Κλεισου στο δωμάτιο σου σκεψου ακου μουσική και απλα περνα για λίγο καλα και μονος σου

Οι φιλοι σου είναι αυτοι που θα είναι παντα εκει για εσενα θα το διαπιστώσεις αρκει να κανεις τις σωστες επιλογες. Μην ανησυχεις αν δεν έχεις μεγάλη παρεα και οι φιλοι σου είναι 4-5! Αυτο σημαινει οτι εισαι επιλεκτικος και κανεις παρέα με αυτους που ξέρεις οτι αξιζουν το χρόνο και τη στηριξη σου.

Ποιοτικός χρονος με τους αγαπημένους σου πρέπει να υπάρχει. Μην επικυρώνεσαι μονο στις υποχρεώσεις σου, αυτες παντα θα υπάρχουν. Μοίρασε το χρονο σου σωστα και ολα θα γινουν, όλα θα τα προλάβεις και το αποτέλεσμα θα ειναι εκπληκτικό και το μονο σιγουρο ειναι οτι θα σε γεμισει πολυ!

Κανε νεες γνωριμίες. Επιασες δουλειά, μπήκες στη σχολη, αλλαξες σχολειο, αποφάσισες να αρχισεις γυμναστήριο η τελοσπαντων αρχισες νεα δραστήριοτητα; Να εισαι φιλικός και κοινωνικος με τους αλλους προσπαθώ οσο γίνεται να μειωσεις τη ντροπή και την εσωστρέφεια σου!

Να εισαι ανοιχτος σε νεες προκλήσεις!

Ευχαριστώ που ειστε εδω δεν ειναι δεδομένο

Σας αγαπω πολυ😉

Καλη δύναμη

Τα λέμε στο επόμενο💐

Ιωάννα💋

Happy VloggerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin