Γεια σας αγαπες μ καλοσωρισατε στο μπλογκ μου! Ελπιζω να ειστε όλοι και όλες σας πολυ καλα και να χαιρεστε τις τελευταίες μερες Ελευθέριας , τις τελευταίες των φετινών πασχαλινών σας διακοπών!
Οπως ξερετε καποιοι κυκλοι κλείνουν ενω καποιοι αλλοι ανοίγουν. Ετσι γίνεται και στη ζωη μερικες φορες πρέπει να τελειωσεις κατι Όταν δεις πως δημιουργούνται προβληματα και θεματα, οτι δε σε ικανοποιει αρκετα, οπως σε ικανοποιουσε πρώτα.
Οχι δεν κλείνω το μπλογκ μου😂 μην ανησυχειτε! Θα μιλησουμε γι αλλη μια φορά για τις σχεσεις που μερικές φορες μας ταλαιπωρούν.
Ένα τελος οσο κι αν πονά μερικες φορες, σηματοδοτεί παντα μια νεα αρχη ετσι πρέπει να το βλεπεις, αυτο θα σε κανει να νιωσεις σίγουρα καλύτερα οσο κ αν πονα ο χωρισμός σου ειτε ειναι πρόσφατος ειτε οχι! Μπορει να πιστεύες οτι ο άνθρωπος αυτος ηταν ο μοναδικός, ο ιδανικος , ο κατάλληλος για σενα αλλα ήρθε η ζωη να σε διαψευσει λέγοντας σ με το χωρισμο πως τα πράγματα δεν ειναι καθόλου ετσι!
Μην ανησυχείς κάτι νεο θα εμφανιστεί 100000% συντομα στη ζωη σου και θ ανατρεψει τα παντα! Παντα υπάρχει ενα αλλο μισο , ενας αλλος ανθρώπος που μας καταλαβαίνει και μας κανει ευτυχισμένους, που μας κανει να θελουμε να ζησουμε έντονα και με παθος τη ζωη, αυτος ο άνθρωπος λοιπον θα βρεθει και για εσενα που δεν εχεις σχεση, και για εσενα που χωρισες Πρόσφατα.
Μην απογοητεύεσαι!
Συνεχισε να ζεις , να χαμογελάς, να ανακαλυπτεις νεα πράγματα, να κανεις νέες γνωριμιες...
Ο ερωτας θα ερθει απο εκει που δε το περιμενεις, αναπάντεχα, σαν μια μεγαλη έκπληξη που ούτε καν στα πιο τρελα σου όνειρα δεν ειχες φανταστεί ποτε!
Σας ευχαριστώ που είστε εδω δεν ειναι δεδομένο!
Φιλια πολλα τα λεμε στο επόμενο
Ιωαννα💖
KAMU SEDANG MEMBACA
Happy Vlogger
AcakΘέματα που μας απασχολούν , νέες δημιουργίες, φρεσκιες προτάσεις, ψυχολογία, ομορφες εικόνες, αισιόδοξα Vibes. Όλα θα τα βρείτε εδώ στο ανανεωμένο μπλογκ μου! Happy Vlogger για να ξεκινήσεις την μέρα σου όμορφα? ©Please don't copy