What about your hobbies!?

56 10 0
                                    

Γεια σασ και καλοσωρισατε σε ένα ακόμη κείμενο αυτού εδώ του μπλογκ. Ο Σεπτεμβριος πλησιάζει μαζί με όλες του τις υποχρεώσεις και εμείς είμαστε έτοιμοι να τον υποδεχτούμε. Οκ ναι θα πάμε και στο σχολειό ( δυστυχώς ) θα πάμε και στα φροντιστήρια τι γίνεται ομως όταν θέλουμε να χαλαρώσουμε και να ξεφύγουμε λίγο από την βαρεμαρα της ημέρας; Εδώ λοιπόν θα σασ δώσω κάποιες ιδέες για το τι μπορείτε να κάνετε στον χρόνο που σασ απομένει εκτός από το να καθεστε και να βλέπετε τηλεόραση!

Μουσική : Μπορείτε να μάθετε κάποιο μουσικό όργανο, να πάτε σε κάποιο ωδείο ή ακόμα και να κατσετε στο σπίτι σασ και να βάλετε τη μουσική στο φουλ! Σίγουρα θα σασ βοηθήσει

Χορός : Ναι ναι αυτό εδώ μπορώ να το υποστήριξω και εγώ. Κάνω πάρα πολλά χρόνια χορό και μπορώ να σασ πω με απόλυτη ειλικρίνεια ότι βοηθα 100% στο να ξεφυγετε από την μουντιλα της καθημερινότητάς και ταυτόχρονα σασ κάνει να αισθάνεστε απίστευτα και να περνάτε καλά!είναι σαν παρτυ ( Βέβαια εξαρτάται απ το είδος του χορού που θα επιλέξετε και αν σασ αρέσει ή όχι )

Αλλά αθλήματα : Ναι το ξέρω είναι κάτι γενικό και δε βοηθά πολύ αλλά υπάρχουν τόσα πολλά αθλήματα με τα οποία μπορείτε να χαλαρωσετε! Βόλευ, τέννις, ποδόσφαιρο,μπασκετ , μπέιζμπολ, γιόγκα και άλλα τόσα!

Γυμναστήριο : Κάτι πολύ απλό που συνάμα βοηθάει στην διατήρηση της φυσικής σασ κατάστασης ! Ένα όμορφο σώμα βοηθά στην αυτοπεποίθηση μας κάτι που είναι σίγουρα πολύ σημαντικό!

  Παιχνίδι : Τι εννοω; Από ηλεκτρονικά μέχρι κινητό. Βέβαια αυτό προσωπικά δε το συνιστω αλλά ο καθένας μπορεί να κάνει ότι θέλει!

Αυτές ήταν μόνο μερικές ιδέες. Ελπιζω ο Σεπτεμβριος που θα έρθει να είναι πολύ καλός!

Το κείμενο γράφτηκε από εμένα💖

Σασ ευχαριστω που είστε εδώ δε το θεωρώ δεδομένο

Happy VloggerWhere stories live. Discover now