Γεια σας και καλοσωρισατε σ ένα ακόμη κείμενο αυτού εδώ του μπλογκ! Νέα στήλη εφτασε! Καθε Σαββατοκύριακο ( σχεδόν ) θα σασ βάζω πράγματα που μπορείτε να κάνετε! Ιδέες, σινεμά, θέατρο, μουσική και πολλά ακόμα!
Σινεμά
Το τελευταίο σημείωμα.
Τέσσερα χρόνια μετά την πολυβραβευμένη «Μικρά Αγγλία» ο Παντελής Βούλγαρης επιστρέφει με νέα ιστορία, η οποία μας μεταφέρει στο στρατόπεδο συγκέντρωσης του Χαϊδαρίου το διάστημα πριν την Πρωτομαγιά του ’44, για να μας γνωρίσει τους ανθρώπους πίσω από τα τραγικά γεγονότα. Κεντρικό πρόσωπο της ιστορίας ο 34χρονος Ναπολέων Σουκατζίδης, Κρητικός μικρασιατικής καταγωγής, αγωνιστής του λαϊκού κινήματος και κρατούμενος σε εξορίες και φυλακές από το 1936.
Έξω από το στρατόπεδο, η μνηστή του Ναπολέοντα, Χαρά Λιουδάκη, με σθένος, καρτερία και βαθιά αγάπη στεκόταν δίπλα στον αρραβωνιαστικό της. Ο Σουκατζίδης είναι στη λίστα των 200 μελλοθάνατων. Την ημέρα της εκτέλεσης βρίσκεται μπροστά σε ένα δίλλημα ζωής, όταν ο Φίσερ, που μέσα στο διάστημα της φυλάκισης του Σουκατζίδη στο Χαϊδάρι ανέπτυξε σεβασμό για τον Έλληνα διερμηνέα, του δίνει τη δυνατότητα να εξαιρεθεί βάζοντας στη θέση του ως διακοσιοστό άλλον.
Παίζουν: Ανδρέας Κωνσταντίνου, Μελία Κράιλινγκ, Βασίλης Κουκαλάνι κ.α.
Θέατρο
Η κατάρα της Ίρμα Βεπ, στο θέατρο Βρετάνια
Μια ιστορία πάθους και μυστηρίου με απίστευτες κωμικές ανατροπές. Το μεταφυσικό στοιχείο με την τραγική και ταυτόχρονα αστεία παρουσία του, οδηγεί στα άκρα τις έτσι κι αλλιώς ακραίες καταστάσεις των ηρώων της ιστορίας.
Το έργο είναι μια ευκαιρία για ρεσιτάλ ερμηνείας από δύο ηθοποιούς που πέρα από την ενσάρκωση των ρόλων τους καλούνται να εναλλάσσουν με φρενήρεις ρυθμούς… πενήντα επτά αλλαγές κοστουμιών με ταχύτητα που αφήνει άναυδο τον θεατή.
Σκηνοθεσία: Γιάννης Κακλέας
Παίζουν: Βασίλης Χαραλαμπόπουλος, Φάνης Μουρατίδης.
Φαγητό
Wagamama: Ένα πλούσιο μενού με γεύσεις που θα σας ικανοποιήσουν απόλυτα. Εκτός από sushi μπορείτε να δοκιμάσετε τα hirata steamed buns –το αφράτο ασιάτικο ψωμάκι που γίνεται στον ατμό- σαλάτες με φρέσκα υλικά, αλλά και τα new entry του καταλόγου που είναι τα γλυκά.
Διασκέδαση
Η Νατάσα Θεοδωρίδου, η Μελίνα Ασλανίδου και ο Γιώργος Παπαδόπουλος δίνουν ραντεβού στην Ιερά Οδό.
Οι τρεις καλλιτέχνες ενώνουν τις φωνές τους σε ένα πρόγραμμα που θα μας κάνει να ερωτευτούμε, να διασκεδάσουμε και να χορέψουμε. Γιατί το τραγούδι είναι πάντα η καλύτερη παρέα.
Καλή διασκέδαση!
Καλά να περάσετε ότι και αν κάνετε!
Φιλιά
Ιωαννα💋
BẠN ĐANG ĐỌC
Happy Vlogger
Ngẫu nhiênΘέματα που μας απασχολούν , νέες δημιουργίες, φρεσκιες προτάσεις, ψυχολογία, ομορφες εικόνες, αισιόδοξα Vibes. Όλα θα τα βρείτε εδώ στο ανανεωμένο μπλογκ μου! Happy Vlogger για να ξεκινήσεις την μέρα σου όμορφα? ©Please don't copy