Γεια σας και καλοσωρισατε σε ένα ακόμη κείμενο αυτού εδώ του μπλογκ! Είναι κιόλας ή δεύτερη ημέρα του Σεπτεμβριου. Προετοιμαζομαστε για τα σχολεία αλλά μερικοί ήρθε ή ώρα να μπουν και στη σχολή της επιλογής τους. Εσύ που διαβάζεις αυτό το κείμενο ίσως να εισαι ένας από αυτούς. Ενα απο τα άτομα που φέτος κιόλας θα μπουν στη σχολή ή στο πανεπιστήμιο η κάποιος που στο μέλλον ίσως και του χρόνου θα επιλέξει τι θα σπουδάσει. Ξέρω πως δεν έχεις βοηθηθεί ιδιαίτερα από τους καθηγητές και ίσως θέλεις μία δεύτερη γνώμη, μία ακόμα βοήθεια. Εδώ λοιπόν σήμερα θα κάνω ότι μπορώ για να σου "ανοίξω" τα μάτια και να σε ψιλοκαθοδηγησω στο πως να βρεις την ιδανική σχολή για εσένα!
Πρώτα από όλα πρέπει να βρεις την κατεύθυνση την οποία θα ακολουθήσεις! Θετική ή μήπως θεωρητική; Αυτό θα ξεδιαλυνει λίγο παραπάνω τις σκέψεις και τους προβληματισμούς σου γύρω από το θέμα της επιλογής ! Τώρα αν δεν ξέρεις και ποια κατεύθυνση να επιλέξεις πολύ απλά δες σε ποια από τις δύο επιλογές έχεις τα περισσότερα " αγαπημένα " μαθήματα.
Αφού λοιπόν έχεις επιλέξει την κατεύθυνση που θελεις έχε στο νου σου ότι πρέπει να διαλέξεις μία δουλειά ή οποία να είναι ευχάριστη για εσένα και να μην την κάνεις με το ζόρι πχ επειδή το θελουν αυτο οι γονείς σου. Ή εργασία σου είναι καθαρά δική σου επιλογή και κανένας δεν πρέπει να σου επιβληθεί! Πρόσεξε όμως να ακούς τις συμβουλές των μεγαλύτερων και πιο έμπειρων ανθρώπων από εσένα και μετά βγάλε τα συμπεράσματα σου!
Έχε διάφορες εναλλακτικές λύσεις στο μυαλό σου και όχι μία μόνο σχολή ή ένα μόνο μελλοντικό επάγγελμα! Έπελεξε μία δουλειά κερδοφόρα και όχι κάτι που μόνο σ αρέσει αλλά δεν σου χαρίζει τα προς το ζην. Πρέπει όταν εργάζεσαι να είσαι ανεξάρτητη και να μην στηρίζεσαι σε κανένα άλλο άτομο παρά μόνο στον εαυτό σου.
Όταν επιτέλους καταφέρεις και πάρεις το πτυχιο και τελειωσεις το μεταπτυχιακό ( αν κάνεις ) θα ψαξεις για δουλειά φυσικά! Σ αυτή τη περίπτωση πρέπει να εμπλουτισεις το βιογραφικό σου με οσα περισσότερα πράγματα μπορείς .
Καλό Σεπτεμβριο να έχεις!
Το κείμενο γράφτηκε από εμένα
Σας ευχαριστώ πολύ που είστε εδώ δε το θεωρώ καθόλου δεδομένο💖
Καλή επιτυχία σε ότι κι αν κάνετε την νέα σεζόν που έρχεται!
YOU ARE READING
Happy Vlogger
RandomΘέματα που μας απασχολούν , νέες δημιουργίες, φρεσκιες προτάσεις, ψυχολογία, ομορφες εικόνες, αισιόδοξα Vibes. Όλα θα τα βρείτε εδώ στο ανανεωμένο μπλογκ μου! Happy Vlogger για να ξεκινήσεις την μέρα σου όμορφα? ©Please don't copy