° Πως να περασεις υπεροχα το Σαββατοκύριακο σου χωρις πολλα εξοδα! °

55 4 0
                                    

Γεια σας και καλοσωρισατε σ ένα ακόμη κείμενο αυτού εδώ του μπλογκ!!Ένα υπέροχο και ηλιόλουστο Σαββατοκύριακο έχει ξεκινήσει και αν κάθεσαι αυτή τη στιγμή και διαβάζεις αυτές τις γραμμές και αισθάνεσαι πως δεν έχεις τν οικονομική, κυρίως, δυνατότητα να το απολαύσεις, σου δίνω πέντε τρόπους για να περάσεις όμορφα και κυρίως ανέξοδα το διήμερο!

-Φώναξε τους φίλους σου στο σπίτι και διοργανώστε μια βραδιά με επιτραπέζια παιχνίδια. Παίξτε τα παιχνίδια που παίζαμε όταν ήμασταν παιδιά πάλι από την αρχή. Θα σας χαρίσει πολλές στιγμές γέλιου και επίσης θα επικοινωνήσετε μεταξύ σας.

-Πάρε το ποδήλατο σου και κάνε εξορμήσεις στη φύση, με αυτό τον υπέροχο καιρό! Θα ανακαλύψεις μέρη που δεν ήξερες αλλά και θα γυμναστείς, άρα το καλό είναι διπλό!

-Μαγείρεψε κάτι για τους φίλους ή το αγόρι/κορίτσι σου και κάνε ένα τέλειο δείπνο.

-Πήγαινε στο κέντρο της πόλης σου και πέρνα χρόνο στο βιβλιοπωλείο ψάχνοντας το επόμενο αγαπημένο σου βιβλίο.

-Διάλεξε και δες το βράδυ την αγαπημένη σου ταινία ακόμα και σε επανάληψη. Εγώ λατρεύω να βλέπω όλο το βράδυ Σαββάτου τις αγαπημένες μου ταινίες με τις φίλες μου και να κοιμόμαστε το πρωί.

Να ξέρεις πως σίγουρα υπάρχουν τρόποι και λύσεις για να περάσεις ένα υπέροχο βράδυ ή ένα όμορφο ΣΚ χωρίς να χαλάσεις πολλά χρήματα. Ίσως είναι και μια καλή αφορμή να ψάξεις και να βρεις εκείνους τους τρόπους που μας έκαναν να περνάμε όμορφα παλιότερα. Πολύ βασικό είναι να περάσεις χρόνο με τους αγαπημένους σου ανθρώπους χωρίς κινητά και social media.

Να έρθετε πιο κοντά να επικοινωνήσετε όπως παλιά και θυμηθείτε τους λόγους που μπήκε ο ένας στη ζωή του άλλου. Καλό μας Σαββατοκύριακο λοιπόν και ελπίζω να σας βοήθησα!

Αυτό ήταν αγάπες μου! Ελπιζω να σασ άρεσε

ΠΡΟΣΟΧΗ! ΝΕΑ ΙΣΤΟΡΙΑ !!! Goodbye To Yesterday

Ιστορίες μου

1. Playlist
2. How to break up with your ex
3. Secrets and jealousy
4. Fashion&Beauty Project
5. Fitness&Health
6. Goodbye To Yesterday! (Η νέα ιστορία μου! )

Τα λέμε στο επόμενο

Φιλιά πολλά
Ιωαννα💖

Happy VloggerDonde viven las historias. Descúbrelo ahora