• Πρότυπα, Ομορφια και Ναρκωτικα •

45 4 0
                                    

Γεια σας γελαστα μου αγόρια και κορίτσια! Καλοσωρισατε σ ένα ακόμη κείμενο αυτού εδώ του καταπληκτικου κατά τ αλλα μπλογκ! Τι μ έπιασε σήμερα δεν ξέρω😂 έχω όρεξη όμως να γράψω, να επικοινωνήσω μαζί σας , να μιλήσουμε για σοβαρά θέματα και μη! Σήμερα λοιπόν θα πούμε οπως πολύ καλά καταλαβατε και από το τίτλο του θέματος για τα πρότυπα, για την ομορφιά και για τα ναρκωτικά.

Θα ξεκινησω με τα πρότυπα. Τι σημαινει πρότυπο; Ενας ανθρωπος είτε γνωστός είτε φίλος είτε συγεννης που επηρεάζεσαι και θες να μοιάζεις σ αυτον! Γιατι να θες να μοιάζεις σε κάποιον άλλο; Όχι δε λέω ότι είναι κακό αν έχουμε πρότυπα και να βάζουμε στόχος αλλά ως πρότυπο πρέπει να έχεις εσένα και συγκεκριμένα την καλύτερη εκδοχη του εαυτού σου και να προσπαθείς να το πετύχεις αυτό γιατί πολύ απλα αξίζει να προσπαθήσεις για τον συγκεκριμένο σκοπό και στόχο!

Συνεχίζω με την ομορφιά! Αχχ ή έννοια αυτή μας έχει καταστρέψει! Ομορφιά δεν είναι μόνο ή εξωτερική σου εμφάνιση! Ομορφος άνθρωπος θεωρείται αυτόσ που έχει ένα χαμόγελο σχεδόν πάντα , που θέλει να βλέπει τους άλλους καλά, να χαμόγελουν, να ναι ευτυχισμένοι, ένας άνθρωπος που βοηθά αυτούς που έχουν προβληματα. Όμορφος είναι ο αισιόδοξος, αυτός που έχει καταλάβει το πραγματικό νόημα της ζωής.

Τέλος τα ναρκωτικά. Είναι πραγματικά μία μάστιγα. Αν τα δοκιμάσεις τελείωσεσ. Η αντίστροφη μετρηση σου έχει ήδη ξεκινήσει και ξερεις τι σημαίνει αυτό έτσι; Θάνατος. Οτι δε θα ζήσεις τίποτα και θα σαι εξαρτημένος από αυτά. Θες να ζεις ετσι;

Αυτο ήταν αγάπες μου

Αν σασ άρεσε
Ακολούθηστε με
Διαβάστε τις ιστορίες μου
Βάλτε την ιστορία αυτή στη βιβλιοθήκη σασ
Πατήστε το αστεράκι

Χαμογελαστε ή ζωή είναι ωραια

Φιλια πολλά
Ιωαννα💋

Happy VloggerOù les histoires vivent. Découvrez maintenant