Γεια σας αγαπες μου και καλωσορίσατε στο Μπλογκ μου. Ελπίζω να είστε παρα πολυ καλα και να χαίρεστε την καθε Στιγμή!
Εχετε κανει τα ψώνια σας για τα σχολικα; Εχετε ενθουσιαστεί; Πως το εχετε παρει; Γράψτε στα μηνύματα!
Σημερα ειμαστε εδω με ενα θεμα που σίγουρα θα σου φανει χρήσιμο αφου θα μαθεις πως να βελτιώσεις την ψυχολογία σου. Το λάθος που κάνουμε λοιπόν είναι να χρησιμοποιούμε μια λεξη με αρνητική χροιά.
Μαθε ποια ειναι μόνο ΕΔΩ
Ποιο είναι , όμως, το μεγαλύτερο λάθος που κάνουμε και σαμποτάρουμε τις ίδιες μας τις επιθυμίες; Η απάντηση κρύβεται σε μία λέξη: Το «αλλά». Κι όμως, αυτή η τόση δα λεξούλα μπορεί να κάνει τεράστια ζημιά.
Σύμφωνα με τους ψυχολόγους, η χρήση της συγκεκριμένης λέξης, κάνει οποιαδήποτε σκέψη μας να μοιάζει με πρόβλημα, με αποτέλεσμα υποσυνείδητα να βάζουμε εμείς οι ίδιοι φρένο στις όποιες επιθυμίες μας. Τι θα συμβεί, όμως, αν αντικαταστήσουμε το «αλλά» με τη λέξη «και»;
Σε αυτή την περίπτωση είναι σα να συνειδητοποιούμε πως υπάρχει ένα μικρό πρόβλημα, ωστόσο χρησιμοποιώντας το «και» έχουμε ήδη βάλει πλώρη για τη λύση του.
Ας πάρουμε για παράδειγμα τη φράση «Θέλω να πάω στο πάρτυ αλλά θα είναι η αντιπαθητική συνάδελφος εκεί». Σε αυτή την περίπτωση κάνεις πίσω, ψάχνοντας δικαιολογία για να μη δώσεις το «παρών» στο πάρτυ. Αντικαθιστώντας το «αλλά» με το «και» είναι σα να δέχεσαι ότι είναι πρόβλημα πως θα είναι εκεί κάποια που δεν συμπαθείς, μα συνάμα θα καταφέρεις να επιβιώσεις. Σα να λέμε… θα βρεις τη λύση.
Είδες πόσο εύκολο είναι τελικά να πετύχεις αυτά που θέλεις; Αρκεί να δουλέψεις σωστά με το μυαλό σου.
Μήπως ήρθε η ώρα το «αλλά» να εξαφανιστεί από το λεξιλόγιό σου;
Καλές Βουτιές🐬💦
Ιωαννα
BẠN ĐANG ĐỌC
Happy Vlogger
Ngẫu nhiênΘέματα που μας απασχολούν , νέες δημιουργίες, φρεσκιες προτάσεις, ψυχολογία, ομορφες εικόνες, αισιόδοξα Vibes. Όλα θα τα βρείτε εδώ στο ανανεωμένο μπλογκ μου! Happy Vlogger για να ξεκινήσεις την μέρα σου όμορφα? ©Please don't copy