Γεια σασ Γεια σασ και καλοσωρισατε σε ένα ακόμη κείμενο αυτού εδώ του μπλογκ! Δεν έχετε σχέδια γι αυτό το σαββατοκύριακο ή για το επόμενο; Για δείτε εδώ!
Θέατρο
«Μαντάμ Σουσού» στο Παλλάς.
Η μεγαλομανής ηρωίδα του Δημήτρη Ψαθά, Μαντάμ Σουσού, ζει στην λασπωμένη γειτονιά του Μπύθουλα, με τον σύζυγο της Παναγιωτάκη. Όνειρο της είναι να ζήσει μεγαλεία και να ξεφύγει από την μιζέρια φτιάχνοντας ένα δικό της παράλληλο σύμπαν.
Τί θα γίνει όμως όταν το όνειρο γίνει πραγματικότητα;
Πόση απόσταση χωρίζει τελικά το Μπύθουλα από το Κολωνάκι;
Ποιό ρόλο θα παίξει ο μυστηριώδης Μηνάς Καντακουζηνός;
Τι αντίκτυπο έχουν οι επιλογές της;
Η Δήμητρα Παπαδοπούλου σε ένα ρόλο που της ταιριάζει γάντι, ενώ δένει άψογα με τον Άλκη Κούρκουλο. Η σκηνοθεσία του Γιάννη Κακλέα κρατάει αμείωτο το ενδιαφέρον του κοινού.
Σινεμά
«Ο θάνατος του Ιερού Ελαφιού», η νέα ταινία του Γιώργου Λάνθιμου. Ο Steven (Colin Farrell) είναι ένας διαπρεπής καρδιοχειρουργός, παντρεμένος με τηνAnna (Nicole Kidman), μία καταξιωμένη οφθαλμίατρο. Είναι ευκατάστατοι και ζουν ευτυχισμένοι με τα δύο τους παιδιά, τη δεκατετράχρονη Kim (Raffey Cassidy) και τον δωδεκάχρονο Bob (Sunny Suljic). O Steven έχει αναπτύξει φιλική σχέση με τον Martin (Barry Keoghan), ένα δεκαεξάχρονο αγόρι, ορφανό από πατέρα, το οποίο μοιάζει να έχει υπό την προστασία του. Τα πράγματα παίρνουν ολέθρια τροπή όταν ο γιατρός συστήνει τον Martin στην οικογένεια του, αναστατώνοντας τον κόσμο τους, ενώ ο ίδιος καλείται να επιλέξει ανάμεσα σε μια ασύλληπτη θυσία και τον κίνδυνο να χάσει τα πάντα.
Διασκέδαση
Γιώργος Θεοφάνους – Τάκης Ζαχαράτος στο Baraonda
Δύο διαφορετικοί καλλιτέχνες συναντιούνται επί σκηνής και προσκαλούν το κοινό να τους ακολουθήσει σ ένα μαγευτικό ταξίδι γεμάτο μουσική και γέλιο.
Ο Τάκης Ζαχαράτος σατιρίζει, χορεύει, τραγουδά, συγκινεί, ενθουσιάζει, με τη φωνή, τη σκηνική παρουσία και τη λάμψη του. Ο Γιώργος Θεοφάνους αφηγείται καθισμένος στο πιάνο του –μουσικές ιστορίες. Με ένα πρόγραμμα με τραγούδια αγαπημένα – από sixties, κινηματογραφικά, λαϊκά και φυσικά τις μεγάλες προσωπικές του επιτυχίες που ερμηνεύουν νέοι, ταλαντούχοι καλλιτέχνες.
Η σκηνοθεσία είναι του Δημήτρη Παπάζογλου.
Κάθε Παρασκευή και Σάββατο.
Σας ευχαριστώ που είστε εδώ!
Τα λέμε στο επόμενο!
Ακολούθηστε με ,
Βάλτε αστερακι,
Στειλτε σχόλια και μηνύματαΣασ φιλω
Ιωαννα💖
ESTÁS LEYENDO
Happy Vlogger
De TodoΘέματα που μας απασχολούν , νέες δημιουργίες, φρεσκιες προτάσεις, ψυχολογία, ομορφες εικόνες, αισιόδοξα Vibes. Όλα θα τα βρείτε εδώ στο ανανεωμένο μπλογκ μου! Happy Vlogger για να ξεκινήσεις την μέρα σου όμορφα? ©Please don't copy