43

201 25 2
                                    

O hodinu později:

,,Nesu večeři!" vešel do místnosti Yuki a položil na zem tři talíře se sendvičem. Pak si sedl vedle nich a čekal na nás. Sedli jsme si s Yorim za ním a pustili se do jídla.

,,Mimochodem, Takumi...vážně ti nebude na té matraci zima?" zeptal se Yori a ukázal na tenkou matraci na zemi, na které jsem měl spát.

,,Ne." odpověděl jsem. 

,,Fajn." pokrčil rameny. Chvíli jsme byli všichni zticha, ale pak se na mě Yori podíval a nepřestával mě sledovat. O co mu jde?..Podíval jsem se na něj s tázavým pohledem. On se jen ušklíbl, položil sendvič a srazil mě k zemi, přičemž mi držel ruce vedle hlavy. Yuki nás jen s přiblblým úsměvem pozoroval a jeho pohled se jasně ptal, jestli někdo nepřinese popcorn.

Tentokrát jsem ale nechtěl mít pocit, že mě chce znásilnit, tak jsem mu vytrhl jednu ruku ze sevření a odstrčil ho tak, aby byl na zemi on. Pomalu jsem mu olízl spodní ret a pak s ním začal manipulovat.

,,Takumi, nemáš bratra?" prohodil Yuki po tom, co jsem z Yoriho slezl. Zavrtěl jsem hlavou.

,,Jen sestru."

,,Tak nic." uchechtl se.

Když jsme dojedli, Yuki odnesl talíř a šel do svého pokoje.

,,Už je docela pozdě." uznal Yori po tom, co se podíval na hodinky. Mrkl jsem na hodiny na zdi a došlo mi, že jsou 3 ráno.

,,Měli bychom jít spát." vstal jsem ze země. ,,Ale...nemám pyžamo." došlo mi.

,,K čemu pyžamo? Stejně budeš pod peřinou." naklonil hlavu na stranu. Pokrčil jsem rameny a vysvlékl si tričko. Yori mě zaujatě sledoval, což mě neskutečně znervózňovalo.

,,Musíš tak zírat?" zeptal jsem se a odhodil tričko na matraci. Nepatrně kývl a zvedl jeden koutek. Zavrtěl jsem hlavou, sundal si kalhoty a zahrabal se do peřiny. Bylo tu docela chladno. ,,Ty nejdeš spát?"

,,A jo...spát." probral se a zasmál se. Taky si sundal kalhoty a tričko a sedl si na postel. ,,Mám takový pocit, že je ti zima." naklonil hlavu na stranu. Pak vstal, (opět) mě vzal do náruče a hodil na postel.

,.Sakra co děláš?!" zasyčel jsem.

,,Nestěžuj si, nebo tě nechám spát venku." uchechtl se, lehl si za mnou a přikryl nás. Je pravda, že v té posteli je o něco tepleji. Možná i o něco víc. A abych byl umřímný, líbilo se mi tam. Yori mě obejmul a natiskl se na mě víc. Sakra ať mě neprovokuje, nemuselo by to dopadnout dobře.

Otočil jsem se, abych k němu byl čelem. On se pousmál a kousl mě do rtu. Kousl jsem ho taky a začali jsme se zase líbat. Natiskl jsem se víc na jeho teplou hruď. Provokuje mě....řekl si o to. Tohle bude dlouhá noc....

Okej, řeknu na to jediné. Kaaaaaasuuuuuuu-Chaaaaaaaan! XDDD (další kapča bude zase na profilu CallMeUndertaker, pokud to nebude vadit....heh...nebude a i kdyby ano, tak ne :DDDDD)

SpolužačkaKde žijí příběhy. Začni objevovat